Yep, ik heb de Warwick RackBag 24200.
Yep, ik heb de Warwick RackBag 24200.
Alexander van Engelen
Die is niet van Warwick, maar van Rockbag, kost €48,-.
http://www.thomann.de/nl/rockbag_rac...1585be3cb7ccff
Edit: zie nu dat Warwick/Rockbag hetzelfde bedrijf is?![]()
Het begint hier nu wel aardig rocken hoor
Valt me op dat iedereen z'n eigen manier van presets maken heeft doordat er zoveel mogelijkheden zijn. Bij de vetta kwamen de meeste wel op hetzelfde uit.
Zijn de redwires ook goed voor direct of alleen om het gevoel van een 412 voor je neus?
Gaat waarschijnlijk die laatste rockbag worden. Is daar nog plek in voor een adaptor? Hoe regelen jullie de stroom voor Axe/midiboard? Mooiste zou natuurlijk 1 220V stekkertje zijn.
De stock cabs zijn prima. Maar de RW's bieden meer keus. Vooral de nieuwe Uberkab is geweldig.
De Rackbag heeft een etui waarin een kabel en adapter passen.
Ik heb een Gordius controller en heb maar 1 lijn lopen: een 7-pin MIDI kabel die zowel MIDI OUT (naar Axe) als MIDI OUT (om de tuner weer te geven op de controller) bevat + stroom voor de controller, ideaal.
Alexander van Engelen
Alexander van Engelen
Maar dan heb je dus wel altijd 2 stekkertjes. 1tje voor de axe en 1 voor je midi ( via de axe ). Ik wil zo min mogelijk zooi meeslepen... Klein stekkerdoosje past nog in de rockbag achter de axe?
Volgende week probeer ik eens die Uberkab met nog een paar favo's van me. Eerst maar eens de basis goed krijgen.
Die clean preset van Hydra is super met single coils. Standaard preset van petrucci vond ik ook erg goed op normaal volume.
Liefste 1 stroom en de rest in het rackje geregeld. Midi en audio buiten beschouwing gelaten.
Favorieten/bladwijzers