Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 979 van 1214 EersteEerste ... 47987992996997797897998098198910291079 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.781 t/m 9.790 van 12136
    Senior Member

Standaard

Het hele idee van die octa switch is toch om combinaties van de loops te kunnen maken dmv presets met dip-switches? Maak je daar geen gebruik van?
    “I’m all in favor of getting grants for musicians. Or any other good brand of Scotch.” (Pepper Adams)

Senior Member

Standaard

Ziet er erg ingewikkeld uit, is het niet simpeler om gewoon de pedalen zelf te bedienen?

Senior Member

Standaard

Nee dat is dus het hele ding, je stelt per knop met simpele schuifjes in welk pedaal aan of uit moet. Perfect, hij is alleen zo donders groot :P

Standaard

Ik heb dr een tijdje een gehad en ik was er niet echt blij mee...... vooral het feit dat er altijd een loop aan moet staan vond ik vreselijk........ de zogeheten cleane loop ahw. Een bypass knop was mooi geweest...... of dat als je niets aanzette je gewoon clean had oid......

Hij plopte bij mij irritant........ buffer die erin zat was ik ook niet tevreden over........
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Senior Member

Standaard

Helaas, ik heb geen handige handjes, laat staan tijd om zelf een board te bouwen. Dus dan maar zo'n kist van Warwick besteld. en ik moet zeggen: dat bevalt! Geen ruis of brom, en goed stabiel.

Laatst gewijzigd door Swaag; 22 maart 2010 om 21:10 Reden: foto

Senior Member

Standaard

Ziet er inderdaad erg degelijk uit!

Laten de (plakstrips van de) klittenbandjes niet los als je de pedalen loshaalt?
    Laatst gewijzigd door j3r03n; 22 maart 2010 om 22:29 Reden: lelijke spelfout bah
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Senior Member

Standaard

Nee, gelukkig niet, maar ik haal de pedalen ook niet los.

Ik heb de rubber onderkant van de Boss pedalen verlijmd met de klittenband, anders laat het idd wel los.
    De plaklaag van het klittenband is uit zichzelf niet sterk genoeg blijkbaar.

Onder de Vox wah is het geen probleem, ondanks het gewicht van dat ding.

Bij de Proco heb ik de batterijklep met schroef er af gelaten.

Het switch van mijn Fender amp had een ander probleem: aan beide zijkanten zit een kunststof rand. Daartussen heb ik het met een op maat gezaagd stukje triplex opgevuld zodat de onderkant helemaal vlak is.

De kabels zitten vast op het board met van die klittenband kabelbinders, zodat de kabels ook niet los door het board gaan zwerven.

En ik heb ook nog een netspanningssnoer van 5 meter weten te vinden, dus (meestal) geen geklooi met verlengsnoeren!
    Laatst gewijzigd door Swaag; 23 maart 2010 om 22:01 Reden: tekstueel

Senior Member

Standaard

Hey ik heb even wat hulp nodig. Ik heb nog nauwelijks gigs maar wil toch mijn pedalboard lekker praktisch maken. Ook om thuis snel te kunnen verschuiven. Er ligt niet veel op, maar het is wel groot:
    - Voodoo Lab GCX
    - Dunlop JH-1 Crybaby
    - Boss FV500 expressiepedaal
    - DIY taptempo switch (van ongeveer 5x3 cm)

Ik had het volgende bedacht: GCX links, exp pedaal er rechts van, wah daar rechts van (handig met de gitaarinput) en de switch onder de wah, omdat de wah iets smaller is dan het exp pedaal.
    Nou is zo'n koffer, als ie de goede afmetingen heeft, vast heel handig, maar ik vind die dingen zo achtelijk duur. Ik heb 1½ jaar geleden zelf van multiplex een plank gemaakt voor mijn toenmalige GT8 en dat zag er zo uit:

Maar dat had dus geen deksel en was behoorlijk zwaar. Wat raden de pro's mij aan?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Hey ik heb even wat hulp nodig. Ik heb nog nauwelijks gigs maar wil toch mijn pedalboard lekker praktisch maken. Ook om thuis snel te kunnen verschuiven. Er ligt niet veel op, maar het is wel groot:
    - Voodoo Lab GCX
    - Dunlop JH-1 Crybaby

Ik had het volgende bedacht: GCX links, exp pedaal er rechts van, wah daar rechts van (handig met de gitaarinput) en de switch onder de wah, omdat de wah iets smaller is dan het exp pedaal.
    Nou is zo'n koffer, als ie de goede afmetingen heeft, vast heel handig, maar ik vind die dingen zo achtelijk duur. Ik heb 1½ jaar geleden zelf van multiplex een plank gemaakt voor mijn toenmalige GT8 en dat zag er zo uit:

Maar dat had dus geen deksel en was behoorlijk zwaar. Wat raden de pro's mij aan?
    De Showmaster 48 case is plusminus 54 euries, wat ik aardig mee vind vallen in vergelijking tot de meeste anderen. Is alleen wel erg zwaar, en je zult er nog wel een en ander in moeten klussen idd, qua verhogingen etc.

Senior Member

Standaard

groter formaat Pedaltrain .. ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    - Voodoo Lab GCX
    - Dunlop JH-1 Crybaby

Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten