Eh, dat ik allemaal geisoleerde jacks moet gebruiken is ook goed, dat snap ik nog wel, maar wat bedoel je dan met dat aarde-verhaal?
Eh, dat ik allemaal geisoleerde jacks moet gebruiken is ook goed, dat snap ik nog wel, maar wat bedoel je dan met dat aarde-verhaal?
BUMP!
Ja, ik ga nu pas beginnen. Ik heb een Thon koffer gekocht om alles in de stoppen. Morgen begin ik met de indeling van de hele zooi. Alleen wil ik er nu wel een patchbox in hebben, om het allemaal strak te krijgen.
Ik zie alleen bij newton geen mono, geïsoleerde jacks staan? klopt dit?
Want ik wil geen ruis of iets dergelijks.
Iemand die er meer wat weet dan ik?![]()
http://www.newtone-online.nl/catalog...roducts_id=522
Kan ik deze gebruiken als mono? en dan 4 in de stereovariant?
Nja, maar ben al niet te handig in aansluiten. Dan weet ik natuurlijk weer niet welke pinnetjes ik aan elkaar moet solderen..
Zal in ieder geval vast stereo bestellen..
Heb het binnen.
Maar hoe sluit ik die jacks nou aan? Er zitten aan beide kanten van de jack 3 pinnetjes. Ik hoef toch maar 1 kant te gebruiken? Neem aan dat beide kanten met elkaar in verbinding staan?
En dan de pinnetjes het meest dicht bij de moer, en het verst af?
Iemand?
kan niet wachten om er mee te beginnen namelijk![]()
Heb je toevallig ogen? Dan kun je namelijk zien dat als je een plug in de jack stopt dat er 3 pinnen los komen te hangen en 3 op de jack gedrukt worden...
Voor de rest tip aan tip en sleeve aan sleeve.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Excuses voor deze botte reactie, maar sommige dingen kun je echt zelf ook uitzoeken. Echt waar!
Favorieten/bladwijzers