Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 56
    Senior Member

Standaard Landelijke snelheidsproblemen...

Heeft meer te maken dat alle providers over het hele land bezig zijn hun netwerk sneller te maken en ze zijn dus aan het rerouten zodat ze verbindingen kunnen veranderen volgens mij.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Heeft meer te maken dat alle providers over het hele land bezig zijn hun netwerk sneller te maken en ze zijn dus aan het rerouten zodat ze verbindingen kunnen veranderen volgens mij.
    Heb je daar een bron van?

Senior Member

Standaard

Veel, heel veel meldingen van nieuwe abbonnementen met snelheidsverhogingen.

En heel veel snelheidsproblemen overal. Nu (vorige en deze week)....

Verder.... geen bronnen... (verwacht ze wel deze week)...
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Lijkt me sterk dat dit forum daar last van zal hebben, bovendien zijn het trage mensen als het zo lang duurt als het duurde met dit forum. Handmatig moet dat nog sneller kunnen.

Ben benieuwd naar de nieuwsberichten hierover want ik heb verder niets vernomen in het land.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Ben benieuwd naar de nieuwsberichten hierover want ik heb verder niets vernomen in het land.
    Alle abonnees van KPN internet hebben volgens mij al bericht gehad dat rond deze tijd de snelheid van hun internet (ruim) verdubbeld wordt. Was ook al gemeld: hier bijvoorbeeld, maar kpn meldt het zelf ook op haar website.

De techniek verder kan ik niet doorgronden, maar de traagheid van gister heeft er in ieder geval geen klap mee te maken. Gitaarnet was niet vooruit te branden, terwijl de rest van de sites prima werkte.
    Turn it up • Bring the noise

Moderator

ideetje

Er liepen zware processen op de server gisteren, de beheerder is er nu naar aan het kijken.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Er liepen zware processen op de server gisteren, de beheerder is er nu naar aan het kijken.
    Geen verwijt aan jou Mitch, maar mss is het handig om dit onderhoud (of wat dan ook)
    vooraf te melden (op de startpagina of zo)?
    Dan hoeft niemand zich te 'ergeren' en zijn deze draadjes niet nodig.
    Zoals ook iedere provider een nieuwsgroep 'nl.providernaam.announcement' heeft,
    waar storingen en onderhoud wordt gemeld.

Moderator

Music

Het betrof geen onderhoud, dat wordt normaal gesproken wel aangekondigd.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Misschien toch geen Quake en Wii op de server spelen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Alle abonnees van KPN internet hebben volgens mij al bericht gehad dat rond deze tijd de snelheid van hun internet (ruim) verdubbeld wordt. Was ook al gemeld: hier bijvoorbeeld, maar kpn meldt het zelf ook op haar website.

De techniek verder kan ik niet doorgronden, maar de traagheid van gister heeft er in ieder geval geen klap mee te maken. Gitaarnet was niet vooruit te branden, terwijl de rest van de sites prima werkte.
    Dit heeft niets te maken met servers en hosting waar het mij om ging. Dit gaat om individuele internetafnemers, ook wel "huishoudens".

Enige mogelijkheid is dan nog dat Mitch een servertje op zijn zoldertje heeft staan waar Gitaarnet.nl op draait met zijn ADSL/fiber/cable-lijntje, maar dat lijkt me sterk .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten