Nou? Wat is het?
![]()
Nou? Wat is het?
![]()
Waarom niet in het rood?.
edit: ik vind ze overigens echt te gek hoor, lekker brugelement en lekker vintage uiterlijk. Alleen is die 21 frets mijn ding niet echt, ik "mis" altijd wat als ik op een 21-fretter speel. Ik heb er helaas nog steeds 3
. Erg leuke gitaar!
Da's verdomme mijn droomstrat!!!!!
Ik meen het!
Model, afwerking, ToneZone, zwart, maple neck, Klusons...., echt HELEMAAL mijn droomstrat!!!!!!!
IK WORD GEK!!!!!!
Ooooooo man, volgens mij ben ik voor het eerst echt jaloers. En tegelijkertijd ben ik verschrikkelijk blij voor je. Superrrrrr!!!!!
Mag ik vragen wat ie je gekost heeft (kan ik mezelf nog gekker maken)?
JAAAAAAAAAAAAAA![]()
Omdat ik zwart net ietsjepietsje mooier vind.![]()
Rustig aan man!!! Ik heb hem besteld bij Soundslive(Sinner had daar goede ervaringen mee en dus durfde ik de gok wel te wagen). Het was de laatste Hot Rod 57 die ze nog hadden. Fender levert ze niet meer, dus ik was net op tijd! Slechts 1260,00 euro incl verzendkosten! Hier in NL doen ze rond de 1700-1750 euro.
DE SCN in de midden en neck klinken echt lekker! Open en dynamisch, precies goed! De Dimarzio heb ik ook op mijn squier zitten maar klinkt op deze Fender wel wat beter. Kun je toch nagaan wat hout doet! De hals is werkelijk een droom. Zeer goed voor akkoordenwerk en solo's!
Favorieten/bladwijzers