Eindelijk een "volkje" dat zich wil aanpassen...![]()
Eindelijk een "volkje" dat zich wil aanpassen...![]()
Leuk is dat je gitaren en andere gear kan verzamelen, for the sake of verzamelen, maar toch nog altijd erop spelenIn tegenstelling tot postzegels die een keer verzonden, weg zijn.
Ik doe altijd postzegels in een envelop en die stuur ik dan weer naar mijzelf.![]()
ALLES IS VERKOCHT!
de chubster is echt geniaal! de boost op het tweede kanaal geeft me een beetje de vibe van een jcm800 2210, en zonder is 't n 2204 jcm 800 . helaas natuurlijk niet de 2203 (met headroom, iets meer gain dan de 2204) maar tis wel heel lekker! de boost geeft namelijk meer gain, maakt 't iets strakker, en maakt 't ook iets meer gruizig, iets grovere korrel, maar spelen met presence en treble kan dat heel goed temmen.
Rivera... damn, lekkerrrr!!! nja, deze dan. Ik vond de knucklehead dus niet echt tof![]()
Ik heb toevallig afgelopen weekend ook over een Chubster 55 gespeeld. Ik kon er niet zoveel mee ... Te weinig mids, teveel hoog en redelijk lief qua klank. Knucklehead ben ik met je eens: daar kan ik ook niks mee. Ook nog even een The Valve topje aangesloten: klinkt lekker! Viel me echt mee, redelijk donkere drive, maar toch helder clean en heel direct qua geluid. Maar eens wat uitgebreider aan de tand voelen.
te lief? niet mee eens :P ik vind 'm behoorlijk nasty af en toe. Ik heb ook geen last van te weinig mids.
@mitch: ik denk dat ik langzaam maar zeker begin te zien wat je bedoeld met 'crappy speaker'. met een v30 klinkt ie stukken beter. veel minder 'fizzy'. net even de amp aangesloten op mijn kool&elfring kast, en nu hoor ik opeens dingen, die ik nooit hoorde! wow, echt, de amp is nog toffer over een GOEDE kast, dan dat ie al was! de interne speaker is wel tof voor alle kanalen, behalve kanaal 1 (distortion :P ) met de boost aan. dan heb ik echt die v30 kast nodig.
Laatst gewijzigd door Orpheo; 18 maart 2010 om 15:36
Ah cool. Ja, daar doe je jezelf echt een plezier mee hoor. Het werkt wel inderdaad, maar in een bandmix vond ik het wat tegenvallen en het totale klankbeeld kan gewoon veel beter, ruimer.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Laatst gewijzigd door Orpheo; 19 maart 2010 om 10:50
Favorieten/bladwijzers