thanks! ja dat kleed doet het hem he
was juist advies van mijn oud docent om je top op zn kant te zetten als ik bijv weinig ruimte hebt op podium maar wel met 2 amps speel.
Vervoeren doe ik sowieso plat en krankzinnig voorzichtig![]()
thanks! ja dat kleed doet het hem he
was juist advies van mijn oud docent om je top op zn kant te zetten als ik bijv weinig ruimte hebt op podium maar wel met 2 amps speel.
Vervoeren doe ik sowieso plat en krankzinnig voorzichtig![]()
Marshall en fender buizencombo's hangen de buizen toch ook ondersteboven? Zullen ze vast wel over nagedacht hebben bij het ontwerp.
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
Minder last van weerkaatsing via de vloer gok ik. En minder koude voeten.
Ik vind het wel heel lelijk zo'n tapijt. Geeft een muffe indruk.
In het geval van een studentenkamer heb je ruimte voor óf een bed, óf gitaren. Dus dat kleed dient dan als matras.
En als hij wel een slaapkamer heeft maar gewoon te lui is om te lopen of zijn kamer is vergeten op te ruimen zullen andere dingen er prima op gaan.
Het geeft inderdaad een soort van demping, en het zorgt voor een "vintage vibe" en sfeer, alsof je je in de 60's begeeft.![]()
Ja ik zoek er al tijden een.
Die dingen zijn alleen origineel handgeknoopt uit het oosten RETEDUUR. Echt 500 tot 1000 euro.
Ik zoek gewoon een namaak. Voor de sfeer.
Misschien iemand?
De collectie in 2010
Boven l.n.r : Haar strat. Lazy River Weissenborn. Martin&Co Cowboy4
Onder l.n.r : Martin&Co OMJM John Mayer signature. Eastman Mandoline. Fender Strat
Laatst gewijzigd door PT1989; 16 maart 2010 om 15:51
Favorieten/bladwijzers