Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 71
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    je vind marshall en engl neem ik aan minder guts hebben dan matchless en tophat.
    Ik heb nooit zelf een matchless uit mogen proberen maar heb hem gehoord op de pedal meeting en moet zeggen dat ik hem redelijk vond tegenvallen gezien de ophemeling hier op dit forum. Maar dat zal misschien ook verschillen per muziekstijl.
    Ik vind mijn blackmore beter klinken en ook de aanwezige marshall jmp van harolda klonk vetter dan de matchless.
    ik denk dat hij bedoeld: het interne mechanisme, the inner workings, het schema zelf.

@schizo: puur verzamelen. kijk maar naar een postzegelverzamelaar: hij wil de postzegeltjes hebben, om 't hebben. niet omdat ie zoveel post gaat versturen.

De marshall moet ik nog eigenlijk her-bekleden met mooi tolex, de piping en het logo, handvat en hoekjes, maar ik heb daar geen zin in, en/of het geld voor. Het was eerst nog minder dan dit :P alleen maar 't kale multiplex! Vind ik dat zwart toch beter :P

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Dus een Marshall doet je aan een Oostblok flat denken....

Marshall doet me denken een pure R&R, rebelie, vrijheid, sex, drugs, en ga zo maar door. Alles wat het oostblok juist niet is. Die rivera amp zal dan wel heel erg boetiekerig en duur zijn en speciaal maar dat is allemaal bedacht door fashionvictims met te veel geld die zich zelf nogal geweldig vinden.

Dan nog liever een fender amp met z'n karakterestieke geluid.

ENGL zou dan nog eerder op Oostblok lijken.
    begrijpend lezen

Senior Member

Standaard

je vind marshall en engl neem ik aan minder guts hebben dan matchless en tophat.
    Ik heb nooit zelf een matchless uit mogen proberen maar heb hem gehoord op de pedal meeting en moet zeggen dat ik hem redelijk vond tegenvallen gezien de ophemeling hier op dit forum. Maar dat zal misschien ook verschillen per muziekstijl.
    Ik vind mijn blackmore beter klinken en ook de aanwezige marshall jmp van harolda klonk vetter dan de matchless.
    Ik vond op de meeting mijn matchless ook niet erg tof klinken. Maar moet zeggen dat dat voor een deel ook ligt aan degene die em bespeelt en hoe die em instelt... Niels's zijn strat klonk awfully bright over de matchless, en om over de champ nog maar te zwijgen.. de matchless is een hele heldere amp, minder donker dan de jmp. de kast die bij de jmp hoort is dan ook afgesteld op een jmp. Ik zelf heb een 212 kast van matchless en dan is wel degelijk een amp die er staat.

Senior Member

Standaard

ja ok dat is zeker waar. de jmp had bijbehorend cabinet en eigen gitaar erop.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Overigens, mijn amp is vrijdag j.l. opgehaald om naar Engl te verschepen. Ik voel me enigszins muzikaal geamputeerd, maar: its for a greater good

Senior Member

Standaard

Marshall doet me denken een pure R&R, rebelie, vrijheid, sex, drugs, en ga zo maar door. Alles wat het oostblok juist niet is. Die rivera amp zal dan wel heel erg boetiekerig en duur zijn en speciaal maar dat is allemaal bedacht door fashionvictims met te veel geld die zich zelf nogal geweldig vinden.

Dan nog liever een fender amp met z'n karakterestieke geluid.

ENGL zou dan nog eerder op Oostblok lijken.
    Wat een dom commentaar.
    Overigens wel apart dat je dan nog liever een Fender hebt met z'n karakterestieke geluid, want Paul Rivera is ontwerper geweest bij Fender amps (Concert series en Fender 30, en vast nog een paar.)
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Moderator

Music

Nee suffie, hij had het over styling.

Nee, dat heeft alles met de combinatie te maken en de afstelling of gebrek daaraan. Op die meeting heb ik überhaupt werg weinig dingen écht goed horen klinken, maar goed... Die strat klonk niet geweldig (brighttttt), die kast matchte niet met de amp en de amp stond qua controls nog afgesteld op de eigen cab. Dat en het feit dat je hoofdzakelijk de Cool Transparent Ovedrive hebt gehoord over dat ding
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Nee suffie, hij had het over styling.

Nee, dat heeft alles met de combinatie te maken en de afstelling of gebrek daaraan. Op die meeting heb ik überhaupt werg weinig dingen écht goed horen klinken, maar goed... Die strat klonk niet geweldig (brighttttt), die kast matchte niet met de amp en de amp stond qua controls nog afgesteld op de eigen cab. Dat en het feit dat je hoofdzakelijk de Cool Transparent Ovedrive hebt gehoord over dat ding

toch iemand die het opneemt voor mijn getergde clubman, met dat goedkope kutpedaal ervoor..

Senior Member
    Blog Entries
    4

Angry

Jajajaja, we springen allemaal boven op de kleine mac omdat hij het een keer niet begrijpt....pfffrrt.

Stoer hoor, ik ga alles aan de meester zeggen.

@ Marc.0
    ja dat was stom ja.... Nu ik het zo terug lees welhaast debiel.

Senior Member

Standaard

En bovendien: weet je wel hoeveel drugs en vrij sex er tegenwoordig in het Oostblok te vinden is?
    :-)
    Het Oostblok is juist errrg "Marshall" de laatste jaren...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten