Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 15 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 145
    Senior Member

Standaard

nu het meest precaire werk is gebeurd (pocket frezen) even iets plezants doen: dots inleggen: minimal effort, major visual impact. al is het wel zaak van de dots heel goed uit te lijnen en te centreren. dat loopt heel vlug mis als je niet alles drie keer markeert en nameet.

Senior Member

Standaard

sjieke bas Barno. Die curves zien er erg soft uit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Senior Member

Standaard

update

de neckpocket van de bas is okee, body blijft aan neck hangen dus goede fit. adh malletjes die ik met klei heb gezet rond een neck van een ouwe jazzbas het nekprofiel verder geshaped.

Nu komt de steeds weerkerende hel weer in zicht: het lakken. Al een chance dat ik dit elzen niet moet grainfillen.

ondertussen ook bezig met nog wat andere dingen: oa een Twang King custom die een seethrough butterscotch achtige finish krijgt. Het is essen uiteraard maar per chance minder grote porieën dan meestal.
    Na wat teststukjes en gedoe met kleurenmixen een stainmix gevonden die mij aanstaat. Daarna twee laagjes clearlak derover om de stain te sealen. net een vloeibare poriënvuller van Levis erop gezet. Morgen nog een tweede laag en dan hoop ik 'm superstrak te kunnen schuren voor de clearcoats.

Laatst gewijzigd door barno; 23 maart 2010 om 21:10

Senior Member

Standaard

Ziet er goed uit Barno! Aardig hok heb je daar om je in uit te leven

Senior Member

Standaard

Jammie, looks da bomb!

Senior Member
    Brugge, deel van een pretpark op de grens van Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    poriënvuller van Levis
    Levis - Elvis

Mooi anagram
    When in Doubt, Fuck it.
    When not in Doubt... get in Doubt!

Remember kids: eat your parents, stay in sleep, don't do school, honor your vegetables and get eight hours of drugs every night.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zjef Bekijk bericht
    Levis - Elvis

Mooi anagram
    Elvis en Levis, samen zorgen zij voor goed gevulde porieën. Achter de body hangt trouwens half zichtbaar nog een foto van de dikke Vegas Elvis

Senior Member

Standaard

De bas zit in de primer. vermits de bas uiteindelijk ook wit wordt, geeft dit toch al een idee van looks. Twijfel alleen nog over soort wit. zelden wordt echt wit gebruikt voor een gitaar maar mss ga ik het voor deze toch es doen. icm een grijze slagplaat zoals op het plan.

De Twang King zit ook in lakproces, weer dikke pech/blunder gehad met lak die opkrult maar kom, niks nieuw dus, hoop het goed te krijgen zonder ze helemaal te moeten afschuren.

De slagplaat van de gitaar: is normaal heel blinkend materiaal maar daarop zie je elke kras, dus ik schuur ze helemaal dof, en dan terug polijsten, je krijgt dan geen superhoogglans, maar een mellow glans die ook beter bij de gitaar past imo

Senior Member

Standaard

Is dit een refin van die olive-king? of een nieuwe?

Senior Member

Standaard

nee is een nieuwe, deze is hard ash

de refin van die olive ash (waar jouw pup inzit): doe ik alleen als ik eens tijd te veel heb. (quod voorlopig non ) de donkere versie ben ik toch al wat gewoon geraakt, maar had 'm toch ook liever gehad zoals deze.

hier een pic die ik maakte voor mezelf om wat zicht te krijgen op wit bruin geel tinten

Laatst gewijzigd door barno; 26 maart 2010 om 12:10

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten