Laatst gewijzigd door JohnLord; 13 maart 2010 om 21:27
Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch
Oeh Hiwat.. Mooi!
Kun je nou kort door de bocht zeggen dat Hiwatt een 'cleane plexi' is?
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Een tweede Marshall idd, of een Blackmore, maar die is wel een stukkie duurder.
Als main amp gebruik ik al een aantal jaren een Blackmore, en dat tot tot volle tevredenheid.
Kun je een stereo set up maken.![]()
Dat heb ik natuurlijk ook wel eens gedaan en dat is een bijzonder prettige ervaring. Maar in de praktijk staat de Blackmore in onze vaste eigen oefenruimte en de Marshall thuis.
Stiekem wil ik ook zo'n blackmore. Ik heb hem getest en het is zeker een toffe bak. Ooooit zal ik er een hebben... Eerst maar eens de frankenplexi....
Niet doorvertellen hoor, maar ik vind dat laatse album (bananas) met morse enorm veel beter/mooier dan de meuk die ze daarvoor allemaal hebben uitgebracht. Morse zijn broer(tje) heeft trouwens ook een enorm vette progrock band.![]()
Laatst gewijzigd door Realeigo; 14 maart 2010 om 00:01
De layout is wel ongeveer hetzelfde.. 4 inputs, normal en bright channel met eigen volume bass mid treble presence. Maar met mastervolume.
Qua sound is het lastig vergelijken.. Als je de pre-amp opendraait krijg je wel meer sustain maar niet echt vervorming. Het is meer een soort HIFI versterker, wat je er instopt komt er ongeveer net zo uit (maar met buizen'vibe').
Er staan weinig filmpjes op youtube, maar deze vond ik wel representatief.
Deze man heeft ook wel mooie samples.
Laatst gewijzigd door Epic; 14 maart 2010 om 00:18
Favorieten/bladwijzers