Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 67

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    @ Iba: Conservatorium nu is iets heel anders dan wat het was. Vroeger was dat inderdaad zo, maar nu al lang niet meer
    Bij mijn weten wordt daar nog steeds de neus opgehaald voor alles buiten klassiek en Jazz
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Ibaaa... Ik weet echt wel waar ik mee bezig ben hoor Doe niet zomaar wat. Ik ben daar op een open dag geweest. Er is een heel aparte opleiding voor popmuziek. Je het Klassiek, Jazz, Lichte muziek en Pop.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ibaaa... Ik weet echt wel waar ik mee bezig ben hoor Doe niet zomaar wat. Ik ben daar op een open dag geweest. Er is een heel aparte opleiding voor popmuziek. Je het Klassiek, Jazz, Lichte muziek en Pop.
    Ik kan me nog de open dag herinneren van de shool waar ik als brugklasser heen ging. Ik speelde toen alleen maar computerspelletjes. Heb op de school zelf toen nooit meer een spelletje gezien

tzal wel een soort trauma zijn of zo. In ieder geval heel veel succes met wat je ook gaat doen, hoewel ik denk dat je zonder toch beter af bent. Mijn gevoel bij muzikanten van het conservatiorium is toch dat ze allemaal op elkaar gaan lijken (in jouw geval zeker niet qua uiterlijk ). En als ik dan verhalen hoor van mensen dat ze zeer weinig met het bespelen van hun main instrument bezig zijn en veel meer met randzaken...
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

klinkt gewoon fijn zo! Luistert lekker weg. Heerlijke stem heeft je zangeres trouwens, yummie

Senior Member

Standaard

ff by the way is het niet gewoon Jacqueline Govaer die zingt of wat

Senior Member

Standaard

Erg goed bezig, met better man als mijn favoriet (en wat een goede garageband simulatie dan..)

Senior Member

Standaard

@ savale: Thanks! En nee, het is niet Jacqueline. Lijkt het ook niet echt op toch? Ze is wel door d'r beïnvloed, maar ze heeft wel d'r eigen geluid vind ik.

@ New Deep: Ja klinkt helemaal niet verkeerd toch!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...

Super Moderator

Standaard

Het eerste liedje (reread my letters) heeft de riff van IN BETWEEN DAYS van the Cure :-)

Vast express gedaan
    Vriendelijke groet,

Senior Member

Standaard

Nee! Ik ken eigenlijk niks van The Cure. Ik ga even luisteren

Senior Member

Standaard

Ik herken het eigenlijk niet. Het staat ook niet in dezelfde toonsoort. Enige overeenkomst ie eigenlijk dat het de hele tijd I IV is qua trappen (volgens mij).

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten