Misschien handig om te vermelden wat jij er ruk aan vond?
Typisch, de MXR CC is een erg groot succes juist.
Die CC vind ik overhyped. Hij beïnvloed je sound teveel. Ook de adaptoringang is te ruim; de plug hangt er wat losjes in(en ik heb 2 adaptors gebruikt). Met de Boss DD7 zitten veel mogelijkheden op, eigenlijk teveel....ik vond alleen de analoogmodus wel lekker klinken maar daarmee is alles gezegd.
Ik heb op dit moment de Hardwire van Jungletarzan te logeren en moet zeggen..... dat ik die erg goed vind.
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
j0w
EHX Memoryman is echt wel een cool pedaal, gebruik zelf de red repeat van carl martins(op dezelfde versterker als jouw alleen speel ik op een ephi LP). Ben ook wel zeer mee in me nopjes en hij is niet belachelijk duur 100 euri of iets minder(nieuw prijs)
nee mn rocker heeft geen fx loop. het maakt me eigelijk niet zo heel veel uit of t analoog is of niet als t maar gewoon goed klinktik heb al zitten kijken naar de boss dd-20 maar ik vraag me af of deze ook makkelijk te gebruiken is
Voor U2 werk zou ik zowieso naar digitale delay's kijken. Ik denk dat de Repeater een goede kandidaat is, of misschien een 2dehands Nova Delay.
Favorieten/bladwijzers