Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: Nieuwe Gear!

  1. #11

    Standaard

    Wat vnl de vraag doet stelllen waarom dat ding dan toch zoveel wordt verkocht? Is dat puur dat CAE gecombineerd met een klakkeloos volgende fanbase?
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  2. #12
    Les Paul R8
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Wat vnl de vraag doet stelllen waarom dat ding dan toch zoveel wordt verkocht? Is dat puur dat CAE gecombineerd met een klakkeloos volgende fanbase?
    Ik denk inderdaad dat de naam CAE hier een boel doet. Ik was in eerste instantie ook erg geïnteresseerd, ook gezien de prijs. Gelukkig had ik niets nodig en heb ik gewacht op de reviews. Overigens vind ik de losse booster nog steeds interessant.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 februari 2005
    Locatie
    the hague!
    Berichten
    551

    Standaard

    die CAE klinkt heel redelijk over een al overstuurd kanaal hoor. over een clean kanaal is het inderdaad 3xniks...
    bij mij gaat-ie over het drive-kanaal van een boogie. soort booster dus, en dat werkt prima. een bonk gain erbij zonder al teveel klankkleuring..

    ik durf het bijna niet te zeggen, maarrehh...jullie geloven toch zeker zelf niet dat een ervaren bedrijf zoals CAE zulke slechte pedalen maakt? toegegeven, het pedaal is een beetje kieskeurig, over een clean kanaal klinkt nergens naar, en welke versterker het is zal ook nog wel het een en ander uitmaken, maar als booster over een al overstuurde mesa boogie, prima!

  4. #14

    Standaard

    Jammer dat die trotse jongen zijn nieuwe aanschaf gelijk de grond in geboord moet. Wacht eerst maar eens af wat ie er zelf van vind, wellicht werkt het pedaal voor hem perfect zoals de reactie hierboven ook al bevestigd.


    Ik ken het pedaal, je kunt er wel gave sounds mee maken, don't worry, gewoon mee aan de slag gaan en je amp ook een beetje laten werken.

    Die wah is cool, die wil ik ook nog een keer gaan aanschaffen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    die boost overdrive heb ik ook, pedaal klinkt met de ene amp kut en de andere helemaal goed! op een vox klinkt ie goed, op een fender klinkt ie kut! gewoon testen dus!
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    Is die wah true bypass? kan je die qua sound vergelijken met een dunlop? lijkt me interessant..
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Locatie
    Sint Maarten
    Berichten
    374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qwertyuiop Bekijk bericht
    die CAE klinkt heel redelijk over een al overstuurd kanaal hoor. over een clean kanaal is het inderdaad 3xniks...
    bij mij gaat-ie over het drive-kanaal van een boogie. soort booster dus, en dat werkt prima. een bonk gain erbij zonder al teveel klankkleuring..

    ik durf het bijna niet te zeggen, maarrehh...jullie geloven toch zeker zelf niet dat een ervaren bedrijf zoals CAE zulke slechte pedalen maakt? toegegeven, het pedaal is een beetje kieskeurig, over een clean kanaal klinkt nergens naar, en welke versterker het is zal ook nog wel het een en ander uitmaken, maar als booster over een al overstuurde mesa boogie, prima!
    Uhhu, dat idee had ik dus ook, om het op die manier aan te pakken. Zoals je het zo zegt, ben ik erg benieuwd!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shredneck Bekijk bericht
    Jammer dat die trotse jongen zijn nieuwe aanschaf gelijk de grond in geboord moet. Wacht eerst maar eens af wat ie er zelf van vind, wellicht werkt het pedaal voor hem perfect zoals de reactie hierboven ook al bevestigd.


    Ik ken het pedaal, je kunt er wel gave sounds mee maken, don't worry, gewoon mee aan de slag gaan en je amp ook een beetje laten werken.

    Die wah is cool, die wil ik ook nog een keer gaan aanschaffen.
    Thanks Ik wacht het ook af. Ik ga er mee experimenteren en wie weet heb ik er wel wat aan, ik gebruik over het algemeen veel gain en anders vaak wel een clean met chorus en delay. Met gain ga ik hem dan ook proberen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme Bekijk bericht
    die boost overdrive heb ik ook, pedaal klinkt met de ene amp kut en de andere helemaal goed! op een vox klinkt ie goed, op een fender klinkt ie kut! gewoon testen dus!
    Ik heb een vox, dus ik ben benieuwd! Ik ben vooral erg benieuwd naar de Wah. De noise gate lijkt me ook erg fijn, door de hoeveelheid gain, zit er altijd een lichte ruis achter, dus ben benieuwd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco Bekijk bericht
    Is die wah true bypass? kan je die qua sound vergelijken met een dunlop? lijkt me interessant..
    Hij is true bypass. Ik heb geen idee of ik hem kan vergelijken met mijn oude Dunlop Crybaby 535Q, eventjes afwachten, ik verwacht hem morgen of ergens volgende week.

    Ik snap jullie reacties wel, als jullie er slechte ervaringen hebben met dat pedaal, wil je natuurlijk iemand anders er van behoeden. Maar ik denk dat het ook een kwestie van versterker, extra effecten en natuurlijk smaak is, en waarvoor je hem gebruikt. Ik ben benieuwd, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat ik met mijn nieuwe gear erg blij zal zijn!

    Groeten,
    Wieger
    Laatst gewijzigd door }{Metalmaster}{; 12 maart 2010 om 15:01 Reden: iets dubbel perongeluk gequote.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top