die orange cabs zien er zo vet uit. ik vind ze alleen niet lekker klinkenbeetje flubberig, modderig, en vooral: gort en gort droog!
die orange cabs zien er zo vet uit. ik vind ze alleen niet lekker klinkenbeetje flubberig, modderig, en vooral: gort en gort droog!
Ik ben wss de enige die liever de crate cab heeft![]()
Gewoon, omdat hij zo mooi is......
![]()
ja een beauty inderdaad! Zou geen probleem hebben om daar mee de bühne te staan![]()
ik weet niet wat er aan de hand is, maar de foto's zijn echt beroerd... kijk maar eens. :S ik heb nu eens een 'echte' camera gepakt, maar de foto's zien er niet uit! voorheen doe/deed ik 't altijd met mijn telefoon (htc hd2) maar dit is gewoon om van te janken. ik heb alleen maar lelijke foto's nu...
![]()
Grappig: het is pas het tweede marlboro ampje dat ik zie.
Mijn eigen tweede amp was een marlboro topje met een 15" cabinet.
Het topje had vier kanalen, niet als in schakelbaar maar als een soort mengpaneeltje. Per kanaal kon je de pre amp regelen en reverb aan en uit zetten.
Nadat ik een andere gitaarversteker kocht (ik geloof een sessionette) bleef ik de marlboro gebruiken als:
keyboardversterker,
monitor (zang of anders)
zangversteker tijdens repetities
voor de sinterklaasviering bij mijn vrouw op school
etc
etc
de marlboro is altijd een prima oplossing!
Vorige week heb ik hem weer eens als gitaarversteker gebruikt en - oh horror - mijn bandgenoten merkten het verschil tussen de marlboro en mijn mesa boogie 50/50 niet!
Favorieten/bladwijzers