Oh oh oh had niemand me eerder kunnen inwijden? Wat fantastisch vet is dat zeg! vanavond 2 van die dingen gehaald, wat ontzettend stoer!!!
Spelen er nog meer mensen hier slide? ik gebruik m gewoon om een gitaar in open stemming, geen dobro's.
Oh oh oh had niemand me eerder kunnen inwijden? Wat fantastisch vet is dat zeg! vanavond 2 van die dingen gehaald, wat ontzettend stoer!!!
Spelen er nog meer mensen hier slide? ik gebruik m gewoon om een gitaar in open stemming, geen dobro's.
Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome
k heb er nog geen maar wil binnenkort beginnen
Nog tips voor nummers e.d.?
Gitaren: Ibanez SZ520-QM / Ibanez RG570 / Ibanez v302
Effecten: Dunlop Crybaby / Marshall Regenerator / SHO&OCD / Ehx Metal Muff Nano / Ibanez FL-9 Flanger
Amp: Vox Ac4tv / Blackstar HT5-H + HB 1x12"
Hebben jullie geen andere stemming dan? Ook de aktie niet veranderd? Lijkt mij ook zo gaaf om te doen, miss moet ik ok maar eens zo''n bottleneck halen!![]()
when the levee..
In mijn tijd van doodgaan
Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome
Moet je eens naar video's van Sonny Landreth kijken. Smaken verschillen, maar het is wel een rete goeie slide gitarist![]()
Ik heb al heel wat jaren slides liggen, maar doe er weinig mee, hogere actie is wel aan te raden, als je slide speelt (vind ik dan).
sweet! led zep!
http://www.youtube.com/watch?v=hZlCz1hH-io
Maar je hetb toch ook een andere stemming nodig, andes kun je toch maar paar snaren gebruiken?
Kep er toevallig ook net eentje gehaald, alleen m'n actie staat veel te laag. Normaal niet erg natuurlijk... Misschien dat ik vanmiddag m'n ouwe gitaartje een wat hogere actie ga geven dan![]()
Favorieten/bladwijzers