No hard feelings...Maar bij ons is de rek er ook behoorlijk uit. Als hij uberhaupt nog terug mag komen is dit wel de laatste overtreding geweest.
www.aardappeleters.netOorspronkelijk geplaatst door Nielsje
www.sleepwalkers.nl
Te koop:
Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.
Ik vind offtopic een beste tyfusbende worden zo...
Word, bitch!!
Joey Handsome 4 mod!!!
Ik leg jullie bezwaren even voor in het mod forum.
GOLDMEMBER
Bezwaren?
"een tyfuszootje"
"word, bitch"
Da's nooit anders geweest.
Daarbij dacht ik toch vooral dat Off Topic en de inhoud daarvan gemaakt wordt door de leden, niet de mods. Het enige dat die kunnen doen is paal en perk stellen aan bepaalde zaken. Maar als er teveel werd gelet op inhoud dan kwam er weer kritiek dat we dat niet moesten doen. We moesten alleen letten op overtredingen en niet oordelen over inhoud.
Ik hoor hier graag enige input op terug, maar dan met enige visie.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ik neem aan dat het over de beestentopics gaat? Dat vind ik geen tyfuszooitje. Honden, katten en vissen wordt nu flink in gepost, dus die topics hebben bestaansrecht. Onzintopics worden verwijderd en eventueel bestraft.
Een tijdje terug werd er geklaagd dat teveel onderwerpen in een groot verzameltopic terecht kwamen. Nu proberen we juist om wat meer verscheidenheid te brengen. Het is ook nooit goed.
www.aardappeleters.netOorspronkelijk geplaatst door Nielsje
www.sleepwalkers.nl
Te koop:
Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.
Ik verbaas me vaak over hoeveel kinderachtig en kleinzielig geklaag er is over verwijderde items, bans en de hele bende.
Ik ben geen mod, en dat is maar beter ook, het zou hier akelig stil worden.
Mods doen dit " werk" vrijwillig en hobbymatig, en ik denk dat het gemiddelde GN-lid donders goed weet wat wel of niet door de beugel kan.
Vooral aan mensen die hier al lang lid zijn en keer op keer een grote en gespeeld verontwaardigde smoel opzetten mogen van mij een permanente ban krijgen.
Is er nog een mod-vacature?
Laatst gewijzigd door marc_o; 11 maart 2010 om 12:50
Eigenaar Holy Cow straps.
Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.
Welke werktijden en salarisschaal had je in gedachten?
We komen er vast wel uit![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
On topic aub
GOLDMEMBER
Favorieten/bladwijzers