-
Hey Harold, gaat de goeie kant op hé! 
Ik heb de Phaser van Jan Buurman overgenomen en die komt in mijn "gapende gat" op m'n pedalboard. 
Ik dacht dat jij eerder vertelde dat het pedaal, in originele staat, nogal toon zuigt, klopt dat?
Ik zou hem, in dat geval graag true bypass willen hebben, en Jan heeft hem dan ook al naar Dirk_Hendrik gestuurd.
Ik wil er ook graag een LED in, maar D_H vroeg aan mij of ik dat wel zeker wist.
Ik neem aan dat het pedaal er een stuk minder waard door wordt? Vooral de LED zal hem minder waard doen zijn?
Mij kan het eigenlijk niet zo veel boeien, gaat me om de functionaliteit en de sound.
De sound is trouwens precies wat ik van een phaser verwacht: een "dik" effect.
De MXR Phase 90 vond ik echt een flutding wat dat betreft, snap niet dat er zoveel van die dingen voorbij komen in het pedalboard topic b.v.
Op de één of ander manier klinkt de Phase 90 niet echt als een phaser, maar is meer een effect op zich.
Ik vond de Ross, toen ik hem op de meeting hoorde, gewoon perfect, hield je "droge gitaar signaal" intact, en voegt a.h.w. het effect er aan toe.
Bij de phase 90 wordt je hele signaal aangetast, verliest dynamiek.
Ook met m'n Replifex heb ik hier last van, maar dan op een andere manier.
De phaser v.d. Replifex "knijpt" de sound op de één of ander manier, lastig uit te leggen.
Regels voor berichten