Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 96 van 163 EersteEerste ... 46869495969798106146 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 951 t/m 960 van 1628

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik heb net een account aan proberen te maken om te ontdekken wat de verzendkosten zijn, maar je kunt daat niet voor Nederland kiezen.

Ik heb ze een mailtje gestuurd of het mogelijk is vanuit de Lage Landen daar te bestellen...

Later meer dus!
    Ik ben benieuwd en blijf het even volgen .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Moderator

Music

Ik heb voor een LP wel eens een Stagg koffer gekocht, vijf tientjes, ook bruin van buiten en roze van binnen, was een prima ding.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Hier verkopen ze imitatie koffers: http://www.themusicking.co.uk/the-gu...brown-and-pink

Als het wat is dan bestel ik er ook één.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pucks
    Ga motorrijden en je wordt vanzelf een betere muzikant.
    LANGZALZELEVERWORST

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUESSEN Bekijk bericht
    Als het wat is dan bestel ik er ook één.
    Ja ze zijn erg mooi. Check de website ook eens:

- http://www.themusicking.co.uk/gator-...case-gwelecvin
    - http://www.themusicking.co.uk/the-gu...brown-and-pink
    - http://www.themusicking.co.uk/gator-...wn#furtherinfo

Ik zou ze best alle 3 willen kopen als het goede kwaliteit is . Een Gibson koffer heb ik al en juist over die Gibson koffer ben ik niet blij (is veel gebruikt en niet echt meer waterdicht enzo ).

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Ik zou ze best alle 3 willen kopen als het goede kwaliteit is . Een Gibson koffer heb ik al en juist over die Gibson koffer ben ik niet blij (is veel gebruikt en niet echt meer waterdicht enzo ).
    Da's mooi ,wat moet je voor die afgeragde koffer hebben?
    LANGZALZELEVERWORST

Standaard

Da's mooi ,wat moet je voor die afgeragde koffer hebben?
    Die wil je niet hebben . Hij is OERlelijk, helemaal poepbruin-buitenkant leer met binnenkant grijs/blauw achtig iets . Wat zou zo een koffer tweedehands opleveren dan? Like zitten paar krassen in het leer (3-4 ofzo) en hij is niet waterdicht (bij 1 van de scharnieren, andere wel). Sleuteltjes zitten erbij (ook reserve), binnenkant helemaal gaaf. Maar hij is lelijk :P. Nu dient hij hier als opslag van een Les Paul die ik uit elkaar gehaald heb om over paar maanden helemaal te veranderen.

Senior Member

Standaard

Is het wel een "Gibson" koffer dan?
    LANGZALZELEVERWORST

Standaard

Is het wel een "Gibson" koffer dan?
    Ik weet niet of het een echte is, heb me nooit verdiept in die Gibson-koffers. Hij zat ooit bij een oude Epiphone (een echt oude) die ik gunstig kon kopen (en inmiddels weer heb verkocht). Die koffer was toen nog helemaal gaaf, maar ik ben er 1 keer 10 KM mee gaan lopen toen ik in Almere verdwaald was (ja ja lach me maar uit ) met windkracht 8 ofzo en stortregens van hier tot Tokio waardoor de koffer echt gewoon teveel water kreeg te verduren. De krassen ontstonden later toen ik ergens tegenaan liep (en dan ben je blij dat je zo een fucking dikke koffer hebt). De koffer weegt kilo's, inclusief oude LP van 5 kilo was het gewoon niet tilbaar (heb medelijden met mij voor die 10KM, armen hebben nog 3 dagen pijn gedaan ).

De tijd er na is hij trouwens gewoon waterdicht gebleven, maar ik denk dat het die ene keer gewoon veel te hard regende voor zo een koffer ofzo. Maar hij is een prima opbergplek voor LP's, dus ik doe hem sowieso niet weg. Je kan er op springen wat je wil, gebeurt niets met je gitaar, dat vind ik wel een prettig idee .

Senior Member

Standaard

Ik heb ze een mailtje gestuurd of het mogelijk is vanuit de Lage Landen daar te bestellen...
    Hmmm... Ik heb een reactie terug, maar of ik daar nou zo blij mee moet zijn?

Good afternoon Harold and thank you for your enquiry,
    Yes we do ship to The Netherlands which will cost £39 however, this particular case is out of stock and is why our website would not take the order.

This case will be back in stock in 7-days and we will send you an email when it arrives. Please let us know if you need any further information or advice.
    De verzendkosten zijn dus even hoog als de koffer duur is...

Standaard

40 pond WTF!

edit: dan kan ik hem zelfs zelf opkomen halen :/

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten