“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
Billy gibbons jellybean heeft ook die "coole" menthos look![]()
tja op een of andere manier komen er over mijn ontwerpen altijd ZZ top associatiesniet dat ik iets speciaals heb met die band, het zal vooral zijn omdat BG nogal een rare vogel is als het op gitaren aankomt , en de band ook wel een hoog stripverhaal gehalte heeft
update: project heeft tijd stilgelegen wegens quest for wood, elzen that is. Zoals al eerder heeft ook nu Saint Oigun mij uit de nood geholpen.
Vandaag het elzen met frees en schraapstaal gevlakt aan de kant en gelijmd. Na enkele uren de body ruw uitgezaagd met de wipzaag. Elzen is tof hout, het ruikt lekker, we're on the roll again
![]()
Feesjuh !![]()
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
met mal body uitgefreesd. moet nieuwe frezen kopen, heb ze voorzichtig geslepen maar toch al een klein niveauverschil tov de volgring. gelukkig laat elzen zich veel gemakkelijker schuren dan essen.
![]()
Wulpse vormen
He je de hals ook al bijna klaar??
Favorieten/bladwijzers