Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 962 van 1214 EersteEerste ... 46286291295296096196296396497210121062 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.611 t/m 9.620 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schuey Bekijk bericht
    Ok dan zal die rond de 50 euro wel op marktplaats te vinden zijn. Zie wel wat ik aan het einde van de maand weer overheb

Holy Grail gebruik ik om mijn clean wat op te fleuren, wel jammer dat er een kleine volume drop is zodra ik die inschakel though, dat heb ik deze week pas 'ontdekt'. Was ik aanvankelijk niet zo blij mee, nog steeds niet. Maar ach, zolang ik nog niet optreed en dergelijke, ga ik me daar nog maar niet al teveel over opwinden :P Iig, die oude ce-5 + holy grail, ik vind het prachtig

edit:
    toch vraag ik me af, met maar 1 control knob... Hoe kan die fijner/beter zijn? Je bent toch minder flexibel? De prijs is boven mijn budget dat sowieso al :P
    Ik weet niet of dat exemplarisch is, maar ik zou me er niet druk over maken. Ik heb er zelf geen last van, al klopt het dat hoe verder je de galm open zet, hoe minder droog signaal je hebt.

Anywho, hoeveel knoppen je hebt, maakt weinig uit. Als een pedaal beter is, dan is-ie beter. De phaser in mijn Boss ME-50 heeft twee knoppen meer dan mijn MXR Phase90, maar op geen enkele instelling klinkt-ie zo mooi als de Phase90.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maroon Bekijk bericht
    je hebt toch niet je eigen naam op een pedaal laten zetten he...?

(ach het kan erger, ik ken een gitarist die z'n naam in glitters op z'n gitaar heeft geplakt...)
    ik heb ooit 'n periode gehad waarin ik een Kentana (SHO-clone/optische Keeley Katana clone) en K's 90 (gemodde Phase90, nog steeds op m'n board) had, en het idee had/heb om een Kendrive (Zendrive-clone of andere low-gain OD) erbij te zetten
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Het meeste spreekt voor zich. Er zitten drie zelfbouwdingen op. De blauwe is een Scrambler + LPB, de rode is een overdrive met boost/cut en de 'BonerDrive' is een Klon(e).
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

Daar is nisk mis mee! In tegendeel, gaaf plankje!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Goeie veranderingen man, wat een bereplank! Heb je nog wel genoeg om te freaken, of heb je daar nog wat extraatjes voor?

Die Memory Boy ga ik vandaag eens testen als ze die hebben bij Feedback Ehv
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht

Het meeste spreekt voor zich. Er zitten drie zelfbouwdingen op. De blauwe is een Scrambler + LPB, de rode is een overdrive met boost/cut en de 'BonerDrive' is een Klon(e).
    Heb je nou je LPB na je drives? dat is een gemiste kans want het ding is pas echt goed als hij andere pedalen mag upnaaien.
    Verder heb je wel een erg tof board zeg.

Senior Member

Standaard

Die zit toch gelijk na zn wah? Dus voor alle andere pedalen?

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Die zit toch gelijk na zn wah? Dus voor alle andere pedalen?
    Het lijkt alsof de LPB links in dat onderste huisje met die twee switches zit?
    maar ik ben debiel met zijn stukje lezen geloof ik =D

Standaard

@ fuhgawz

Ik neem aan dat je een pedaltrain jr hebt, of zit ik er naast? Wil ik graag even weten om het oppervlak in vergelijking met pedalen te zien.

Senior Member

Standaard

Dank voor de reacties!

Dit is inderdaad een Pedaltrain Jr. Groot genoeg als je het mij vraagt.

Volgens mij begrijpen jullie dat "Scrambler + LPB" gedeelte verkeerd. Ik heb het natuurlijk ook niet echt duidelijk uitgelegd. De LPB zit in serie met de Scrambler in dat blauwe doosje met één knop. Eerst de Scrambler, dan meteen daarachter de LPB. Zo heb je een toegevoegde volumeknop voor de Scrambler en met de Blend knop op nul hou je een cleane booster over. Maakt hem lekker veelzijdig. Volgorde is:

RMC6 -> Scrambler + LPB -> Small Stone -> Klon(e) -> Overdrive/Boost -> Korg DT10 -> Memory Toy. Dat gaat allemaal in een overstuurde Orange. De Klon(e) gebruik ik dan voor solo's en de andere overdrive om een meer 'metal' geluid uit mijn versterker te krijgen. Voor een paar stukken is dat fijn om nog nét even wat meer gas te geven. De Mosfet Boost/Cut die ook in dat doosje zit gebruik ik om juist wat gas terug te nemen.

Ik heb zeker genoeg om te freaken! Die Memory Toy gaat met de feedback knop open flink los. Dat in combinatie met de Small Stone op hoge standen is space deluxe.
    Laatst gewijzigd door Fuhgawz; 4 maart 2010 om 12:46
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten