Nice he? En dat voor maar £568.94 inclusief verzenden!
Ja, ze werden origineel voor minder verkocht, maar ze zijn nu eenmaal schaars...
Ooit(!) komt er hier nog een echte 60's SG Junior! (mits deze bevalt natuurlijk)
Laatst gewijzigd door HaroldA; 3 maart 2010 om 22:18
Zondag droomde je er nog van en nu is de bestelling geplaatst. Cool!![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Het kan soms snel gaan...
Ik had nog op deze geboden vandaag: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...=STRK:MEDWX:IT en omdat ik die verloren had heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering "gibson sg junior .co.uk" in google ingetypt en daar kwam deze uit: https://www.guitarguitar.co.uk/elect...k=px-NE15JE905
Het was gewoon sterker dan mij.![]()
Leuk man, kende deze niet eens!
Wel een vibrola erop zetten hoor!!
Nice!! Lekker scheurijzer. Hele mooie prijs ook. En aub géén vibrola erop zetten! Pete haalde ze er niet voor niets vanaf.
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Hier een aantal foto's van de mijne, nu ik hem toevallig weer even thuis heb.
In de veel te dure Gibson koffer.
Met een supervette bliksemschicht riem. Echt een must!
Close up van de body. Nice!
Gibson SG Classic logo.
Op mijn Classic zitten geen 3-op-een-strip tuners. Als ze goed werken zou ik ze persoonlijk niet vervangen.
De P90's klinken wat rauwer dan humbuckers. Alsof er een soort grom 'in' het geluid zit die je met humbuckers niet hebt. Ze klinken wat 'opener' en 'dynamischer' om maar wat verschrikkelijke buzzwords te gebruiken. Ook hebben ze wat meer treble, dus mogelijk moet je je toneknop wat verder dichtdraaien. Op mijn Faded staat de toneknop op 7, op mijn Classic op 5.
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Rock 'n Roll van het oude stempelDenk the Who
De P-90's op mijn SG classic zijn jarenlang de hoeksteen geweest voor mijn sound. Clean was het ook zeer goed te pruimen, net dat ene beetje voller dan een fenderachtige, vooral in het mid
Qua crunch en overdrive een heerlijke brug tussen normale singlecoils en humbuckers.
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
Favorieten/bladwijzers