Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 265 van 904 EersteEerste ... 165215255263264265266267275315365765 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.641 t/m 2.650 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    dat is een heel normale prijs voor een TA-30, de goedkoopste uit de serie het is één met een geschroefde hals.
    de koffer is natuurlijk wel een bonus, die dingen zijn duur voor een ES model, dat maakt het nog een aantrekkelijk aanbod.
    als je een latere koreaan hebt dan houdt het op met 175 euro, prima gitaren maar dit is toch echt een oude budget gitaar. (kostte destijds rond de 350 $)
    Aah, okee! Dan heb ik mij vergist, en weer wat geleerd. Ik dacht inderdaad dat het het betere model was.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjoerd5 Bekijk bericht
    Ik moet me nu wel heel erg gaan beheersen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

prachtige Dano, heb me op deze vroege morgen niet kunnen beheersen en de verkoper een mail gestuurd.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardus Bekijk bericht
    Het is een TA-30, daar wordt echt niemand blij van.
    TA-60 moet je hebben.
    Als het goed is kan je er nog 1 vinden in de melodie bij putten voor 225 euro, zou even bellen. Overigens moet je niet verwachten dat hij afgesteld is of wordt, baggerzaak. 9 van de 10 gitaren is fubar onstemd, heeft roestige snaren of de actie is op standje eiensnijder. En je wordt alleen benaderd als je een kind bij je hebt want dan ben je makkelijk te pakken voor een beginners setje.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    prachtige Dano, heb me op deze vroege morgen niet kunnen beheersen en de verkoper een mail gestuurd.
    Het is dat ik het geld er niet echt voor het momenteel, anders was ik hem zo op komen halen. Blijf die dano's altijd erg geil vinden
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

dat is een heel normale prijs voor een TA-30, de goedkoopste uit de serie het is één met een geschroefde hals.
    de koffer is natuurlijk wel een bonus, die dingen zijn duur voor een ES model, dat maakt het nog een aantrekkelijk aanbod.
    als je een latere koreaan hebt dan houdt het op met 175 euro, prima gitaren maar dit is toch echt een oude budget gitaar. (kostte destijds rond de 350 $)
    Waar zie je het verschil aan, behalve dan de geschroefde hals?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Waar zie je het verschil aan, behalve dan de geschroefde hals?
    hoe bedoel je? als het een japanner is dan staat dat duidelijk op de neckplate, en ook waren de koreaanse ta-30's in meer kleuren verkrijgbaar dan de japanse, die kon je alleen maar in het rood en walnoot krijgen.

Senior Member

Standaard

hoe bedoel je? als het een japanner is dan staat dat duidelijk op de neckplate, en ook waren de koreaanse ta-30's in meer kleuren verkrijgbaar dan de japanse, die kon je alleen maar in het rood en walnoot krijgen.
    Nou, ik heb nogal wat GAS op een ES-335 achtige op het moment en ik zie af en toe best mooie Aria's staan, maar de prijzen variëren tussen de 300 en 800 euro zowat. Vaak zonder aanduiding van type, geen foto's van de achterkant (ivm set-neck / bolt-on) etc. Ik vraag me af waar ik aan kan (eenvoudig?) aan kan zien of ik nu een degelijk type heb of niet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardus Bekijk bericht
    Het is een TA-30, daar wordt echt niemand blij van.
    TA-60 moet je hebben.
    Zo ééntje? (link)

Prijs ligt ook wel een stuk hoger

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Nou, ik heb nogal wat GAS op een ES-335 achtige op het moment en ik zie af en toe best mooie Aria's staan, maar de prijzen variëren tussen de 300 en 800 euro zowat. Vaak zonder aanduiding van type, geen foto's van de achterkant (ivm set-neck / bolt-on) etc. Ik vraag me af waar ik aan kan (eenvoudig?) aan kan zien of ik nu een degelijk type heb of niet.
    aan de verkoper vragen wat voor 1 het precies is, bij aria's staat vaak het model/type op de trusrodcover.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten