Ik ben dr weer bij.
2 kaartjes net besteld. Ik ben er bij!
kaarten zijn "tijdelijk niet beschikbaar" ..
uitverkocht? nu al?
Blijkbaar wel. Van www.lowlands.nl
Dit slaat echt nergens op, moet wel zwarthandel ofzo zijn...De reguliere tickets voor Lowlands 2010 zijn uitverkocht.
Er zijn nog wel enkele Walibi-combi en CJP-kaarten beschikbaar. Er bestaat een mogelijkheid dat tussen nu en het festival nog kaarten van sponsors beschikbaar komen wanneer zij deze niet voor acties gebruiken. Bovendien worden kaarten die door de zwarthandel zijn gekocht zoveel mogelijk ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer voor de reguliere verkoop beschikbaar. Als dit gebeurt, lees je dat op lowlands.nl
Geen kaartje kunnen bemachtigen? Laat je niet verleiden om er één in de zwarthandel te kopen. Zoals gezegd worden deze zoveel mogelijk ongeldig gemaakt en dan kom je het terrein niet op. Meer info over zwarthandel lees je op www.weetwaarjekoopt.nl
Jezus, "foutje".
Ik geef het hooguit 3 dagen voor die resterende 10.000 kaartenEr is een ernstige fout gemaakt in het ticketsysteem. De blokkade voor de CJP-kaarten is dubbel ingevoerd. De foutieve blokkade is nu opgeheven waardoor er nu nog 10.000 kaarten beschikbaar zijn.
Mensen die vanmiddag een combi-kaart hebben gekocht omdat de reguliere kaarten op uitverkocht stonden kunnen naar info@lowlands.nl mailen indien ze deze kaart willen omruilen.
Excuses voor het ongemak.![]()
"Nadat gisterenmiddag ten onrechte werd gezegd dat Lowlands is uitverkocht is het nu wel zover. De reguliere kaarten en combi-tickets voor A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 zijn uitverkocht. Er zijn nog wel enkele CJP-kaarten beschikbaar." www.lowlands.nl
Binnen een dag dus al...
Wel ja, ik heb een kaartje.
Favorieten/bladwijzers