Seriously sexy Junior. U heeft mijn sympathie![]()
Seriously sexy Junior. U heeft mijn sympathie![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Wel erg goedkoop die Ebay veiling, die van mij is voor veel meer weggegaan en die was niet helemaal origineel.
Zo, dikke BUMP! Inmiddels is er een beetje gesleuteld aan de SG. Wat me puur kosmetisch niet beviel waren de knoppen en de chromen hardware.
Saaie zwarte krengen en het glanzende chroom stond in schril contrast met de rest van de gitaar door de Faded lak. Nou ben ik geen extreme fan van relic, maar het één mag best een beetje in balans met het ander. Een paar knoppen was snel gescoord en dat zag er al een stuk meer authentiek uit. Daarna een nikkel brug én nikkel afgewerkt lichtgewicht staartstuk. Die heb ik zelf bewerkt met Scotchbrite. Van heel dichtbij zie je nog wel wat schuurkrasjes maar van normale afstand ziet er prima 'dof' uit. Daarna liep ik nog tegen een setje Sheptones aan die 'aged nickel' kappen had. De originele elementen waren niet slecht maar wel redelijk saai en met mijn Les Paul had ik ook erg goeie ervaringen met low output PAF-achtigen, dus die beslissing was ook snel genomen.
Na:
![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Mooi, Mitch! Verrrie stailisj!
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Tof! Ziet er goed uit Mitch! Mijn LP heeft sinds een tijdje een stalen brug en een aluminum staartstuk en ik durf te wedden dat het geluid ook een tikkie veranderd is, gebalanceerder b.v. Die SG van jou klinkt vast prachtig! Gelukkig zitten er geen P90s in anders was ik waarschijnlijk meteen naar de winkel gesprint![]()
Favorieten/bladwijzers