Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
GA nu lekker klussen aan mijn koffer. Resultaten volgen.
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Echt een fijn ding! Supersnel. Zowel qua stemmen als qua switchen tussen polytune en normaal. Kijk anders even in het Polytune draadje, daar staan en komen nog wel meer bevindingen.
Ach, dat is persoonlijk. Het is een strak en een modern ding. Ik vind hem juist wel gaaf. LEDjes zijn ook super duidelijk en passen zich aan de omgeving aan qua helderheid. Ik vind hem iig een stuk fijner en mooier dan mijn lompe Boston tuner die ik al weer een paar jaar op mijn board had staan.
We houden het in de gaten. Succes met klussen!
DT-10 eraf, Polytune erbij
Vorige versie --> http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...postcount=8757
@ rocker_71: Mooi board! Je Polytune verkeert in goed gezelschap![]()
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Dank je! En fijn om te zien dat de Polytune ook bij anderen is aangekomen. Gaaf ding he? En een stuk kleiner dan die DT10 zeg. (wel even je G snaar bijstemmen.)
edit: het lijkt alsof je daisy chain in de out jack zit van de polytune, klopt dat?
Tenks. Heeft mij wel veel pijn en moeite (en veel euro's) gekost, maar goed. Blijft toch een hobby he? Ik hoop dat dit hem wel zo'n beetje is voor 2010. Soms word ik ook gek van de zoektocht naar steeds betere pedalen. Het blijft soms knagen. Maar ik ben nu dik tevreden. Zeker over de Univibe. kun je echt lekkere dingen mee doen. Zowel met clean als met een vette fuzz is ie super. Hoe is het met de exp pedaal erbij? heb je dan snel de juiste snelheid?
Zeker een gaaf pedaal. Verslaat voor mij alle tuners. Supersnel en superstoer
Nee hoor, dat is mijn gezellige 50 Hz brommetje.
Ja, daar kwam ik ook achter, maar dan werkt ie blijkbaar ook. Toch heb ik m maar meteen in de input gedaan![]()
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Zo, nu kan ik eindelijk, met gepaste trots mijn pedalboard posten. Hij is een beetje op de groei gekocht, zo heb ik ruimte zat mocht ik er nog dingen bijkopen
![]()
ziet er netjes uit, maar je bent nu wel verplicht meer pedaaltjes te kopen. Vol ziet hij er nog veeeeel mooier uit hoor!
Favorieten/bladwijzers