Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 95

Discussie: Lowlands 2010!

Senior Member

Standaard Lowlands 2010!

Zeg het maar, wie gaan er nog meer?

Morgen worden de eerste namen bekend gemaakt en is er een soort van "pre-party" in het Paard van Troje. Overmorgen om 10:00 uur start de vvk. Een kaartje is dit jaar €155,-. Dat is aan de forse kant, maar dat mag de pret wat mij betreft niet drukken!

De eerste geruchten gaan natuurlijk alweer internet over, maar als het goed is hebben Kees van Hondt en Blood Red Shoes zichzelf bevestigd. Blink182 schijnt het ook op hun site gehad te hebben dus er is imo dan wel een erg grote kans dat die er dit jaar ook zijn!

Line-up dus:
    - Kees van Hondt
    - Blood Red Shoes
    - Blink182
    Laatst gewijzigd door Herman; 20 februari 2010 om 14:41
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Bl44t44p
    Guest

Standaard

Jeeeeeuj daar gaan we weer. Uiteraard zondag meteen een kaartje kopen, lineup interesseert me niet.

Baal alleen nogal dat de Vroege Vogel-korting dit jaar vervangen is door een of andere schrale CJP-actie:

Een Lowlandskaart kost dit jaar € 155,- inclusief € 10,- servicekosten. De traditionele Vroege Vogel-actie wordt dit jaar vervangen door een actie met CJP. Voor CJP-leden zijn 10.000 kaarten met € 10,- korting beschikbaar. Op deze manier komt de korting terecht bij bezoekers die deze het beste kunnen gebruiken: scholieren en studenten. Bestellen gaat gewoon via lowlands.nl, houd je CJP-pas bij de hand.
    Typisch dat ik ook werkelijk geen enkele student ken met een CJP-pas, alleen allemaal van die middelbare scholieren en ik kan me niet voorstellen dat die in geldnood zitten :s

Senior Member

Standaard

Ja hoor zondagochtend 10 uur word mijn kaartje geregeld Natuurlijk alvast hopen op een vette line-up maar heen gaan we sowieso.

Die CJP actie is inderdaad een beetje apart. Middelbare scholieren krijgen gratis zo'n pasje, maar voor studenten geldt volgens mij dat ze zelf zo'n pas moeten aanvragen + betalen dus dat zullen er niet zo veel zijn..

Bl44t44p
    Guest

Standaard

Oh en Blink 182 is definitief, bevestigd door Mark Hoppus zelf: http://www.pickrset.com/markhoppus/?p=1250

Standaard

Yessss heb er zin iiiiin.
    Heb gelukkig zo'n CJP pas geval.

Banned

Standaard

Kut van die vroege vogel shit zooi zeg. Ik denk dat ik wel een kaartje koop, als de line up ruk is verkoop ik die wel weer MET DIKKE VETTE WINST.

Standaard

Morgen gelijk kaartje bestellen, wordt wel een duur weekend zo: TCV kaartje en LL kaartje. Maar goed, het zal het waard zijn gaan we vanuit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome Bekijk bericht
    Kut van die vroege vogel shit zooi zeg. Ik denk dat ik wel een kaartje koop, als de line up ruk is verkoop ik die wel weer MET DIKKE VETTE WINST.
    You better be trollin'.

Standaard

Blood Red Shoes is nog niet officieel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ponyboy
    Wat is een GAS list en waar vind ik die?

Bl44t44p
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danielovich Bekijk bericht
    Blood Red Shoes is nog niet officieel.
    Nee maarja als ze het zelf bevestigen... Richie Hawtin presents PLASTIKMAN LIVE ( ) en Admiral Freebee zijn wel bevestigd trouwens

Senior Member

Standaard

kaarten zijn besteld

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten