Lief dagboek:
Vandaag de head los gehad en de pot meters gedesoldeerd en een voor een schoongemaakt. En zonder enige tegenstribbeling gaat de amp aan het werk, geen gekraak of uitvallen meer.
De mxrKFK10 equalizer nog niet in de loop gehad maar wel als extra boost voor de amp en dat gaat prima. Ook de interne reverb van de amp doet goed zijn werk.
Morgen de amp op een hoger volume testen maar van 0-3 volume gaat erg goed. Getest is op de 1960A cabinet, geladen met 2 greenbacks, 1 x 50watt celestion en de guitar legend van éminence
Ben benieuwd hoe hij klinkt als de eindtrap op z'n donder krijgt.
Lief dagboek:![]()
Let there be rock.
For sale : niks.
dit topic is echt macwilliams' z'n topic waarin hij de updates van gearmods post, net zoals ik ook n topic heb :P beetje uit de hand gelopen, but kinda ok anyway, toch?
Het heeft niet echt een interaktief publiek nodig, er hebben zo ongeveer twintig man gelezen sinds m'n laatste post.
Toch handig een digitaal naslagwerk als
dit.
Go mac go!
Mooi man, dat de potmeters het weer kraakloos doen.![]()
Deze amp word vaak omschreven als schelle bak maar mijn eigen ervaring nu zegt het tegendeel. Ik ben begonnen met de treble,mid en presence knoppen dicht en de bass op 3 en merkte dat ik langzamerhand juist de knoppen meer open ging draaien. Zelfs op huiskamer niveau klonk de amp heel goed.
Op het printje waar de potmeters zitten bevestigd zag ik de letters JMP staan is dat nog ergens een aanduiding voor?
Zonder extra boost is er ook een mooi acdc geluid uit te halen maar dan met de gain vol openop het tweede kanaal. Met de boost ervoor trek je het oldschool metal als Metallica geluid er met gemak uit.
Ik ga nog wel even wat buizen verwisselen en de kfk in de loop gooien en dan de tube screamer ts9 voor de input zetten.
Kortom:
te gekke bak die jcm900. En die dingen kosten itt tot andere 100 watters bijna geen drol tegenwoordig.
Favorieten/bladwijzers