DEZE G.A.S.- AANVAL IS GODNONDENAKENDEGLOEIENDEJU BLOEDSERIEUS!!!!
AAAAAAAAAH, de PIJN!!!![]()
DEZE G.A.S.- AANVAL IS GODNONDENAKENDEGLOEIENDEJU BLOEDSERIEUS!!!!
AAAAAAAAAH, de PIJN!!!![]()
Twee keer optreden met de Zingende Begonia's, en dan kun zo'n SG'tje toch wel aanschaffen?![]()
ALLES IS VERKOCHT!
Hoho, daarvoor moet ik 3x optreden!!!
Tenzij ik wacht tot de laatste week van het jaar, want een optreden met oud en nieuw is goed voor een dubbele gage.
Maar helaas moet ik ook nog een kleine 6000 euro aflossen aan schuldeisers en zo. Dat zijn 30 optredens. Als het meezit wordt het pas halverwege volgend jaar. Ik ben alleen bang dat de serie tegen die tijd uit de productie is genomen en blabla. En tot die tijd?
Mijn aderen lijken een lichaamsvreemde entiteit en drukken met geweld tegen de onderzijde van mijn huid, open en bloot. Ik zie zelfs pijlvormig littekenweefsel ontstaan, wijzend naar de plek waar het infuus vol surrogaatgas in gefrot moet worden, om mijn hersenen te bedotten en te weerhouden van waanideeën. Mijn lijf is in oorlog met zichzelf en ik heb er geen controle over.
Ik ben ik gevaar!![]()
Beetje bijbeunen heb je het zo bij mekaar!!
SG...SG...SG...SG...SG...SG...
LANGZALZELEVERWORSTOorspronkelijk geplaatst door Pucks
Hoogste bod is 460,-
http://www.2dehands.be/muziek/muziek...-69545009.html
Nou, ik ben vanmiddag (dankzij Mitch dus) naar Groningen gereden en heb de SG geprobeerd. Geluid absoluut helemaal goed, maar gelukkig, ik vond de hals niet helemaal mijn ding...! Bovendien was hij er alleen in Worn Brown en niet in Cherry. Gelukkig maar, dat was door het oog van de naald !!!!![]()
Kost overigens maar 599 euro !!
Gr. C.
Laatst gewijzigd door guitarkid; 16 februari 2010 om 18:46
Dat was dus mazzel C.
Pure deflatine![]()
Favorieten/bladwijzers