Nou resonare, niet aankomen met brakke, donkere, overbelichte dus onwaardige foto's!! Dat zou een fucking afknappert zijn.
Dan moet je goed de tijd nemen![]()
Nou Mac, sorry voor de kut kwaliteit maar de geheugenkaart was bijna vol en als ik haar foto's verwijder of aanpas wordt ik doodgemaakt (grafische opleiding) dus dat deed ik maar niet.
Eenmaal met lange armen en pijnlijke vingers thuisgekomen zag het pakket er zo uit:
En toen ging hij open...
EN ZAT ER NIETS IN!
Ohnee, gelukkig, toch wel!
Gelukkig maar.
Met straplocks op een van mijn straps:
De snaren zijn uber oud (heeft tijdje stilgestaan enzo) dus die moet ik zeker vervangen. Nu klinken de snaren dus nog aardig kut maar hij speelt mega lekker (zal dan alleen nog maar lekkerder worden met nieuwe snaren lijkt me). Verder ontstemt dit ding niet, misschien door de oude snaren ofzo, maar ik vind het wel relaxt.
Ik heb hem net even gewogen, hij weegt 4.73 kilo, wat toch aardig aan de maat is haha. Maar hij hoeft niet te lijnen van me want hij maakt het weer goed door zo lekker te spelen.
ter vergelijking: een Chinese epi die ik had een tijdje terug woog maar 3.2 kilo, scheelt toch 1.5 kilo tegenwoordig.
Mooi dingetje res!
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
wellicht nog een kilootje opium in de tonechambers?!
Resonare, heb je nou de gitaar gekocht van mijn post? De goeie deal?
ziet er goed uit hoor
Favorieten/bladwijzers