Horny HornsOorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
Die heb ik ook! Voor Sinterklaas gekregen, supergrappig.
Als ik klaar ben met ombouwen (vanmiddag) zet ik wel een fotootje.
www.aardappeleters.netOorspronkelijk geplaatst door Nielsje
www.sleepwalkers.nl
Te koop:
Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.
Het fotootje. Twee mooie IMF's, bureau in de goeie positie, nu nog de gitaren een goed plaatsje geven.
![]()
www.aardappeleters.netOorspronkelijk geplaatst door Nielsje
www.sleepwalkers.nl
Te koop:
Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.
Twee maanden geleden gekocht:
Boss BR 600
Digitaal 8 sporen (1-2-3-4-5/6 en 7/8) recordertje, met per spoor 8 V-tracks. Wat was dat behelpen vroeger, met al dat heen-en-weer-dubben tussen twee casettedecks en met tonnen aan randapparatuur .....
Talloze (COSM) gitaar- en baseffecten, amp-presets, drumcomputer on board, tonnen post- en preprocessing voor alle 8 sporen, geweldige master setups; alles te bewerken en op te slaan. Goeie on board stereo mics. Line ingang, gitaaringang, twee mic ingangen ... te veel om op te noemen. Geweldig; en dat voor nog géén 300 eutjes ! En past gewoon in je gitaarkoffer. De manual is net zo groot als de recorder ....
![]()
Laatst gewijzigd door The Crash Cowboy; 18 januari 2010 om 09:50
en dat maar voor 75 euro op marktplaats, ik heb hem even uitgetest zitten wel toffe geluiden in. binnenkort maar even aan de tand voelen
www.saneaudio.nlMuziek is eigelijk als een schilderij. Bekijk zo eens de playboy van november, die pose is erg origineel, weet veel te vertellen en toch geeft ze niet te veel weg en weet ze t belangrijkste te bewaren voor pagina 34
leuk ding! heb ik ook eventjes gehad, was ook 75 op marktplaats! zitten idd prima geluiden op! leuke delaytjes!
waarom heb je hem weg gedaan?
www.saneaudio.nlMuziek is eigelijk als een schilderij. Bekijk zo eens de playboy van november, die pose is erg origineel, weet veel te vertellen en toch geeft ze niet te veel weg en weet ze t belangrijkste te bewaren voor pagina 34
omdat ik een impulskoper ben, die vaak iets van marktplaats vist als het lekker geprijsd is.
Verder gebruik ik al ruim 5 jaar een G-major, en die bevalt prima, dus de G-sharp bleek toch overbodig...niettemin paar keer leuk mee gespeeld!
Hoi
ik heb net een profire 2626 gekocht. erg leuk alleen nog geen tijd voor gehad om te testen![]()
Favorieten/bladwijzers