Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 248 van 904 EersteEerste ... 148198238246247248249250258298348748 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.471 t/m 2.480 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    Als de gitaar met koffer komt ben ik de eerste, ik ben al een hele tijd op zoek naar een normale koffer voor mijn Bich.
    Kan ik eindelijk die oerlelijke Coffin Case van de hand doen.

Was deze voorbijgekomen in dit tip topic?
    BC Rich Mockingbird USA Supreme
    D'r komt iets niet goed met je link man

Senior Member

Senior Member

Standaard

Nou nog niet dus.

EDIT: In Google Chrome pakt hij hem niet, in Internet Explorer dus wel.. Maar waarom google cache? Heb je gereserveerd zeker?

Senior Member

Standaard

dan geef ik het op, als ik de link aan klik zie ik de (verlopen) advertentie.
    Hij staat in de Cache van google, dus waarschijnlijk is dat het probleem.

Deze staat niet meer op Marktplaats was dus nieuwsgierig of hij voorbij was gekomen, ik vond de prijsstelling van de verkoper nogal aangenaam.

(sterker nog, ik heb hem gekocht)

Senior Member

Standaard

dan geef ik het op, als ik de link aan klik zie ik de (verlopen) advertentie.
    Hij staat in de Cache van google, dus waarschijnlijk is dat het probleem.

Deze staat niet meer op Marktplaats was dus nieuwsgierig of hij voorbij was gekomen, ik vond de prijsstelling van de verkoper nogal aangenaam.

(sterker nog, ik heb hem gekocht)
    HNGD. Waar blijft het topic met foto's?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Je weet waar je op moet letten!
    Het is iets HEEL anders dan een Chinese, Koreaanse of copy Epi. Ik was aangenaam verrast erdoor want dit had ik niet verwacht . Hij doet volgens mij echt niet onder voor een MIJ, maar morgen meer, heb net 7.5 uur gereisd .
    Laatst gewijzigd door Chocola; 12 februari 2010 om 20:29
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

@ quicksilver, eerst spelen en dan foto's maken, first things first.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Het is iets HEEL anders dan een Chinese, Koreaanse of copy Epi. Ik was aangenaam verrast erdoor want dit had ik niet verwacht . Hij doet volgens mij echt niet onder voor een MIJ, maar morgen meer, heb net 7.5 uur gereisd .
    Und? Wat is het nou?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricochet Bekijk bericht
    Und? Wat is het nou?
    Het is een Epiphone uit de Bohêmia Musico-Delicia fabriek, in Tjechië. Ik weet niet veel van deze gitaren maar damn dit ding is goed afgewerkt. Het verklaard ook de kleine dingetjes die anders zijn (vorm, knoppen, trc, topkam) want ik lees hier net op een forum dat ze dat in Centraal Europa anders (vergeleken met China en Korea) deden. Het is een model uit 2003 (en niet 2004, de verkoper had hem gekocht in 2004 dus ging ervan uit dat hij uit 2004) en als alle Tjechië-exemplaren zo lekker spelen raad ik die bij deze aan bij iedereen. Ik heb 10tallen Chinese en 10tallen Koreaanse modellen in mijn handen gehad en ik durf best te zeggen hier dat deze niet onder doet voor een Koreaan.

Hij kwam standaard met een zwarte nut en die knoppen. De vorige eigenaar heeft de 3-way switch veranderd met een originele van Gibson omdat hij die lekkerder vond schakelen ofzo (en de oude wat los raakte ofzo) en de brughumbucker is vervangen door een Seymour JB (die overigens erg lekker klinkt ).

Ik lees veel verschillende dingen op fora. Wat duidelijk is is dat de huidige Chinese epi's niet kunnen tippen aan de Czeck versies (wat ik kan beamen) maar waar nog veel discussie over is is of hij beter is slechter is dan een Koreaan. En ik denk dat het aardig gelijk oploopt, dit ding weegt in ieder geval een stuk meer dan een gemiddelde Koreaan (dat sowieso lol) en lijkt bij de headstock wat beter afgewerkt te zijn. Verder qua spelen merk ik eigenlijk niet veel verschil, dus ik zou ze als gelijk beschouwen (al zijn er dus mensen die claimen dat ze stuk beter zouden zijn, maar dat lijkt me wat overdreven). Dat het een prima Epiphone is is ongetwijfeld waar, ik ga er veel plezier aan beleven.

Overigens, die koffer was LOODzwaar, was zo een halve flightcase ofzo, ik heb mijn armen serieus kapottilt gisteren lol. Wat er ook nog bijkwam waren straplocks voor een riem, erg handig want die zocht ik nog eens tegen een leuk prijsje! Al met al een ERG goede deal naar mijn mening. Alleen die koffer en straps en humbucker zouden tweedehands al 3/4e opleveren van wat ik ervoor betaalt heb. Koper kon kiezen uit Koreaanse en Czeck exemplaren en blijkbaar vond hij deze headstock (inlay) mooier en beter spelen.

Als iemand er nog eens een kan kopen raad ik het aan, zijn leuke Epiphones!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

nice zo zit dat

gefeliciteerd

en nu echte fotos
    Laatst gewijzigd door nickofzo; 13 februari 2010 om 14:49
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten