Ik ken de gitaren van dhr galama persoonlijk ,en ik moet zegen,heel goed.Verder is hij een aparte man zeerzeker ,maar die zijn er meer.Ik ben in het kontakt gekomen met een bouwer die helemaal niet te volgen is wat bouwen betreft ,maar ook wat een ander er van vindt,dit intereseert hem geen fluit.Deze man is gewoon een met de gitaar in hart en nieren,ik kwam bij hem binnen en vroeg na het spelen op een lp dubble cut met p 90 zelf gewikkeld klonk en speelde als een zonetje wat deze gitaar moest kosten,hij antwoorde mij je vind hem goed he ,zeker zij ik nouw omdat ik zie dat hij bij je past 600eur ik viel bijna van mijn stoel,deze gitaar is op zijn minst het driedubbele waart,komt het leukste ik vroeg hem waar deze gitaar van gemaakt was,hij antwoorde loofboom ceder.Ik vroeg hem vervolgens of hij galama kende omdat deze ook cederhout gebruikte voor zijn gitaren,hij antwoorde zeker zeker ken ik dhr Galama niet persoonlijk ,maar zijn gitaren ken ik wel ,cederhout was een goede keuse vandaar dat ik dit ook gebruikt. Dit wou ik even kwijt
Ik ken veel bouwers in Nederland ,er zijn maar een handje vol echte bouwers in Nederland.Veel bouwen met prefab bodies ,necks,dit is vrij logies Nederland staat bol van de belastingen,en dit is altijd al zo geweest.Galama deed dit ook van schekter onderdelen ik heb een gitaar van hem gekocht,gebouwd van checkter onderdelen ,hij koste toen 3000 gulden,en dan heb ik het over de jaren 70.Daarom zeg ik altijd fotos vragen als niet word vermeld dat er prefab is gebouwd.
@ruhan: man, man wat zijn jou posts slecht te lezen. interpunctie is your best friend...?
Sorry voor mijn spelingsfouten ik ben buitenlander
Het gaat niet om spelfouten maar om interpunctie, komma's, punten, Hoofdletters. No offence verder!!
Wat zijn die gitaren cool zeg. Heeft die hierboven nou Neodymium elementen? Ik heb een koptelefoon met neodymium magneten en die klinkt heel plat/ droog vormt het geluid nauwelijks (dat is eigenlijk wat je wil bij een koptelefoon) Sennheisser 595.
Hoe gaat dat met gitaarlementen? krijg je dan niet een beetje een piezo - sound?
Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome
Favorieten/bladwijzers