Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 18 van 19 EersteEerste ... 816171819 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 171 t/m 180 van 188

Discussie: Bling King

  1. #171
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2005
    Locatie
    Voorthuizen
    Berichten
    817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cocobolo Bekijk bericht
    Hij is waanzinnig goed gelukt, heel mooi! En ik vind die inlays zo enorm goed kloppen bij je headstock en de rest, dat ik (als ik jou was) hier ook je handelsmerk van zou maken en deze veel vaker (misschien wel altijd) toepassen
    helemaal mee eens. die inlay maakt dit model (samen met de slagplaat) visueel compleet.

  2. #172

    Standaard

    ja past er inderdaad perfect bij, maar hij past gewoon goed bij je algehele vorm.
    Lekker natuurlijk (de vorm dan he )
    Epiphone Les Paul Standard plus '07
    Ibanez GAX 70 '03
    Ibanez MC924 '85 Bas
    Marshall JCM 900

  3. #173
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    thx all! het doet mij altijd veel deugd als ik aanvankelijke twijfelaars (over de sparkle en de inlays bv) toch over de streep kan trekken met het uiteindelijke totaalplaatje

    een aantal guttlin projecten die er aan komen zijn:
    - een Twang King in butterscotch see through
    - de Duchess Bass (nog steeds geen elzen gevonden, dus wordt wsch toch gewoon essen
    - een project met lindehout, wsch soort remake van een Supro
    - nog een Supreme Tux (carved top): daar was ik al es een draadje over begonnen, body is klaar, maar is fout gelopen met binding channels en hals pocket, hoop dat te kunnen herstellen, anders is al dat gecarv voor niks geweest.

    Gezien het tegenwoordig weer drukker is op vlak van optredens , zal het tempo lager liggen. muziek maken staat bij mij nog een trapje boven instrumenten maken
    Laatst gewijzigd door barno; 11 februari 2010 om 11:56

  4. #174
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Als ge elzen vindt, mag je dat laten weten, ben hier rond Antwerpen en in lagae gaan horen, maar iedereen zegt dat die zachte (amerikaanse) houtsoorten hier geen afzetmarkt hebben, en dus niet worden ingevoerd (zelfde als poplar/tulpenhout)

    Heb overlaatst wel eens een adres gevonden waar ze rood elzen hadden, dat komt van bij ons. Dat leek blijkbaar wel breed en dik genoeg voor een body. Want meestal wordt elzen in onze contreien niet echt dik (brandhout?).


    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  5. #175
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Ik denk dat je voor elzen in België ofwel naar Nederland moet, ofwel afhankelijk bent van onlineshops als holz-faszination of espen.de. Ik dacht dat de Amsterdamse Fijnhouthandel ook verzond. Misschien dat dat ook een mogelijkheid is, die Duitsers lijken me om de een of andere reden aan de dure kant...

    EDIT : en vanuit Antwerpen moet dat toch te doen zijn, effe naar Amsterdam rijden ? Dat duurt amper langer dan naar Kortrijk
    Laatst gewijzigd door Kakihara; 11 februari 2010 om 19:51
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  6. #176

    Standaard

    Ik denk dat ze het gewoon in Arnhem hebben. Ik heb voor mijn fanned fret bass ook daar gekocht

  7. #177
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    a'pen > kortrijk: 1 uur
    a'pen > a'dam: 1 uur, 3 kwartier
    a'pen > arnhem: 2 uur

    Waarom kan niet alles gewoon dicht bij Antwerpen zijn ...





    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  8. #178
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnkenens Bekijk bericht
    a'pen > kortrijk: 1 uur
    a'pen > a'dam: 1 uur, 3 kwartier
    a'pen > arnhem: 2 uur

    Waarom kan niet alles gewoon dicht bij Antwerpen zijn ...





    s.
    Omdat de parking te groot is ?



    Ik snap niet waarom West-Vlaanderen de gehandicaptenparking moet zijn ...
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  9. #179

    Standaard

    Omdat ze niet fatsoenlijk kunnen praten en ze daardoor ...
    it's better to burn out than to fade away

  10. #180
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    juist de Bling King uitgebreid live geshowcased: it's a darn good guitar live pics soon

    elzen, de oplossing heeft zich ondertussen aangediend. een gewaardeerd confrater gaat mij een blank opsturen vanuit Nederland. I love this forum

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top