Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 174
    Senior Member

Standaard

great! een SG. Ik heb er zelfs nog nooit op gespeeld. Dat neemt niet weg dat ik vind dat elke gitarist er eigenlijk een zou moeten hebben. Ik hou van no nonsense gitaren: dus basispakket moet zijn, een tele, een SG en een strat een 335. niks tegen LP's maar da's gewoon geen handige gitaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geoffrey Bekijk bericht
    Tel even de Gibsons hier op het forum samen.
    Precies alsof iedereen hier een Gibson of Fender heeft..

Dus, niets vernieuwend..

Moeilijk is het toch niet?
    Of heb ik nu iets te hard getrapt?
    Oké, ik begrijp inmiddels wel wat je bedoelt en je hebt natuurlijk wel een punt, maar je eerste post hierover kwam een beetje 'bitchy' over (no offense) en is niet echt relevant in dit topic. Misschien is het een betere optie om 'vernieuwende gitaren' toe te juichen in plaats van 'niet-vernieuwende gitaren' af te kraken. Positieve energie is altijd beter dan negatieve energie! Peace!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Fuhgawz, die Tele die zo resonant is en veel laag heeft...da's mijn eigen nineties CIJ '52ri. Die ha dik de avond tevoren nog even goed bespeeld om 'm vers in mijn geheugen te hebben en daar kwam geen enkel testexemplaar ook maar enigszins bij in de buurt helaas!

De '50's halzen verschillen zeker onderling, maar dat staat ook duidelijk op de site, dat hadden jullie kunnen weten. Tsss, wat een niveau weer zeg.
    Thanks voor de info over de Tele! En ik ga me diep schamen voor mijn schamele Gibson-hals-kunde.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickert Bekijk bericht
    What the heck Mitch!!! COOL!!! Enjoy!

De rest van de gitaren ook weer op orde?
    De Jazzmaster is 'getting there', van de week langsgeweest en hij was al redelijk gestript. Hij krijgt hierna 4 laagjes nitro om weer vintage white te worden. Hals moet nog gedaan worden en het nieuwe brugelement (dat was wel een vrije keuze) is onderweg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    great! een SG. Ik heb er zelfs nog nooit op gespeeld. Dat neemt niet weg dat ik vind dat elke gitarist er eigenlijk een zou moeten hebben. Ik hou van no nonsense gitaren: dus basispakket moet zijn, een tele, een SG en een strat een 335. niks tegen LP's maar da's gewoon geen handige gitaar.
    geen LP en wel een strat?!?! Nee joh gekkie... ik heb nu een Les Paul, een Tele, een SG, de semihollow staat op het moment van vertrekken, een Jazzmaster en een De Gier. Alle klassiekers op een rijtje dus
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Gefeliciteerd! Bij mij komt er ook ooit nog eens eentje te staan..
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Fijn dat iedereen weer op z'n weewee getrapt is...

En volgens mij had ik Mitch al gefeliciteerd? Al had je SG eigenlijk Worn Brown moeten zijn...
    Who needs a signature?

Senior Member

Standaard

Gaaf ding, Mitch! Gefeliciteerd!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Gefeliciteerd Mitch, zijn puike gitaren die faded SG's.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    Amen to that! Het LP gedeelte ben ik ook mee eens
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outline Bekijk bericht
    ..... Al had je SG eigenlijk Worn Brown moeten zijn...
    De Worn Brown versie vind ik de meest smaakvolle SG uit het hele aanbod, los van de ontbrekende elementkapjes.

Oooooooh als ik €600,- zou kunnen krijgen voor mijn Japanse strat, zou ik haar meteen verkopen en linea recta naar de dealer lopen voor een Worn Brown SG Faded. Goddomme, ik zwel weer op.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

Inderdaad, retemooi ding!! Staat ook op mijn lijstje

Vraag me trouwens af waarom deze SG zoveel goedkoper is dan de LP's van Gibson?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fender83 Bekijk bericht
    Inderdaad, retemooi ding!! Staat ook op mijn lijstje

Vraag me trouwens af waarom deze SG zoveel goedkoper is dan de LP's van Gibson?

De SG is gewoon een 'simpelere' plank dan een LP. Alleen al het vervaardigen van de SG body staat niet in verhouding tot het maken van een gecarvde LP body...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten