Leuk voor je..
Maar vernieuwend is het niet.
Leuk voor je..
Maar vernieuwend is het niet.
My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!
Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill
Van harte Mitch!!! erg mooi ding!! goeie keuze!
Toooooooooooooooone!!!
Verdorie Mitch.
Had ik net mijn GAS voor een betaalbare SG een beetje onderdrukt, kom jij aan met dit verhaal. En nu...? Nou..?
Kan ik weer naar een winkel en toch die gitaar proberen en loop ik het risico dat ik 'm ook te gek vind. Dat gedonder ook altijd. En moet er ook weer een haak aan de muur of een grotere multi-stander bij komen.
Nou ja, dan gaan de kinderen maar niet studeren......
Rot-forum !!!!!
Ha(r)telijke groeten, C.
PS: mooi ding, dus !!!
Yo Mitch, mag ik vragen op wat voor Tele/elementen je speelde? 'Super laag' en 'zalige resonantie' zijn dingen die me erg aanspreken.
Er schijnt nogal wat variatie in de halzen te zitten. Die van mij heeft een iets plattere hals dan de Standards die ik probeerde of mijn eigen Classic. De laatste keer dat ik dat hier vertelde had iemand ook een enorm grote bakkes omdat hij zelf juist een hele dikke hals had.
Waar de fok slaat dit nou weer op?
Heb je alweer wat anders op het oog? Als je zo door blijft gaan met kopen/verkopen dan ben jij straks de ultieme vintage kenner hier op het forum.![]()
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Mijn SG Std heeft ook een veel andere (plattere?) hals dan die faded SG die ik met de meeting in m'n handen heb gehad.
Het kan ook hoogglans gelakt vs ruw gelakt verhaal zijn, maar ik kon m'n weg absoluut niet op de faded vinden terwijl ik mijn Std echt geweldig vind spelen...![]()
Ik snap 'm ook niet echt...
@Mitch: gefliciteerd. 't Is toch wat, een echte Gibson die goedkoper en beter is dan de een echte vergelijkbare Fender...
Turn it up • Bring the noise
Favorieten/bladwijzers