-
11 februari 2010, 05:10
Sorry dat ik het zeg, maar er zitten hier maar echt weinig mensen die op de hoogte zijn van het (huidige) Gibson-assortiment.
2 redenen:
-We hebben 2 pagina's nodig voordat iemand de juiste elementen noemt (iets wat je met een blik op de site van Gibson ook zo weet). En nee Geert, op een Special Faded uit de huidige lijn (dus ook 2007) horen GEEN kapjes op de elementen!
-De SG Special Faded's zijn al een kleine eeuwigheid 649 euro. De Les Paul Studio Faded in Worn Brown kost bij Feedback overigens ook maar 649 euro! Grote grap: bij een hoop webshops is de LP nog duurder, terwijl ze (uitgaande van Gibson zelf) gelijk geprijsd horen te zijn...
Overigens is het 'n 50's neck die er op je SG zit. Als je hier: http://www2.gibson.com/Products/Elec.../Features.aspx kijkt, zie je zo het verschil in de neck-profielen en zie je ook de elementen die er in zitten.
Verder wil ik je wel feliciteren met je SG! Heb 'm zelf ook gehad (was m'n 1e gitaar) en voor meer gekocht (uit de laatste bestelling van NL Muziek). Heb 'm er ook al weer uit gedaan omdat ik 'm te zwaar in de nek vond. Heb nu een hele andere en leukere collectie voor terug (zie de handtekening).
Laatst gewijzigd door Outline; 11 februari 2010 om 05:18
Who needs a signature?
Regels voor berichten