Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 36 van 50 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 360 van 493

Standaard

Klint vet! Iets minder als een tele dan ik zou willen, maar dat kan ook komen omdat mijn Zebra tele niet de standaard configuratie heeft. Ik vraag me nu alleen nog af wat ik waar moet aansluiten om hem te splitten
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

http://www.seymourduncan.com/support...1sing_pushpull

hier zijn rood en wit aangesloten op de midden linker van de push pull, wat doen de andere rechter drie en linksboven en onder?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster Bekijk bericht
    een vriend van me heeft een setje lil punchers in zijn tele.. klinkt goed.. vol, maar als een hete tele
    Okay. Heb jij ervaring met Bill Lawrence en Joe Barden blade Pickups en hoe de verhoudingen tov GFS rail pickups liggen?

@ Iba: Heb je een opname ergens of niet?
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    http://www.seymourduncan.com/support...1sing_pushpull

hier zijn rood en wit aangesloten op de midden linker van de push pull, wat doen de andere rechter drie en linksboven en onder?
    Om een humbucker te splitten hoeft alleen de rode en witte draad via de schakelaar aan de massa gelegd te worden. Push/pull ingedrukt zijn de coils parallel en uitgetrokken in serie. De rechterkant heeft dezelfde functie als de linkerkant. Het maakt een verbinding tussen het middelste lipje en naargelang de stand van je Push/pull met de onderste of bovenste lipje.

Standaard

Overigens, je weet het waarschijnlijk al maar GFS gebruikt gewoon dezelfde colorcodes als Seymour.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Om een humbucker te splitten hoeft alleen de rode en witte draad via de schakelaar aan de massa gelegd te worden. Push/pull ingedrukt zijn de coils parallel en uitgetrokken in serie. De rechterkant heeft dezelfde functie als de linkerkant. Het maakt een verbinding tussen het middelste lipje en naargelang de stand van je Push/pull met de onderste of bovenste lipje.
    Ok maar als je nou twee elementen will splitten, sluit je ze dan beide op dezeflde plek aan of maakt het niet uit waar op de 6 plekken je ze aansluit? Kan je ook nog kiezen tussen pull-split of push-split? Mn humbucker bij de neck staat nu in de split stand en als ik pull gaat hij naar humbucker. (omdat ik de split stand mooier vind en vaker gebruik) wat moet ik nu doen om de brugpickup standaard in de split stand te zetten en bij pull naar humbucker?
    Laatst gewijzigd door Ibanez666; 8 februari 2010 om 09:17

Senior Member

Standaard

Dat zijn wel goeie vragen! Ik moet mijn spul nog inbouwen, maar dit vraag ik mij ook af!
    [*]Fender Stratocaster Elite Deluxe & Squier Stratocaster[*]Boss GT-Pro preamp & Roland FC-300 footcontroller[*]Marshall 9100 power amp & Marshall 1936 cabinet

Senior Member

Standaard

Hallo allemaal

Ik heb het topic niet helemaal gelezen, maar heeft iemand een website van deze producent. Vind er moeilijk iets over.

Alvast bedankt!

ps: ze verkopen toch humbuckers? Aangezien ik vooral mensen hoor stoefen van deze elementen in hun strat's...
    Mesa Boogie Mark IV (B) combo
    Gibson SG standaard
    Mex. Fender Strat

Senior Member
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Ok maar als je nou twee elementen will splitten, sluit je ze dan beide op dezeflde plek aan of maakt het niet uit waar op de 6 plekken je ze aansluit? Kan je ook nog kiezen tussen pull-split of push-split? Mn humbucker bij de neck staat nu in de split stand en als ik pull gaat hij naar humbucker. (omdat ik de split stand mooier vind en vaker gebruik) wat moet ik nu doen om de brugpickup standaard in de split stand te zetten en bij pull naar humbucker?
    Een 2e element moet je aan de andere kant aansluiten (de nog ongebruikte kant) om het kunnen splitten. Om standaard gesplit te hebben (zoals de neckpickup) moet je rood/wit aan het middelste lipje aansluiten en aarde aan het bovenste lipje (verste weg van de pot)..
    Laatst gewijzigd door snaarplukker; 8 februari 2010 om 11:25

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten