Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 175 van 252 EersteEerste ... 75125165173174175176177185225 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.741 t/m 1.750 van 2514
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko Bekijk bericht
    Er is toch niks mis met deze gordijnen?
    Dat zeg ik toch ook helemaal niet?
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    Mag ik uit de gordijntjes op de foto de conclusie trekken dat je nog bij je ouders woont? Of is die stijl in België momenteel helemaal de bom?
    Gordijnen fetish? Tis maar net waar je op let he

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Hmmm... is je setup niet iets te hard voor in de kerk. Ik speel in de kerk zelf met een Vox tonelab SE direct in de tafel en niet alleen omdat mijn gewone rack te luid is maar ook vanwege de acoustiek in de kerk.
    Nee helemaal niet. Ik merk wel dat als ik met 1x12's of 2x12's speel dat gauw gebeurt maar met 4x12's kan ik best lekker spelen. Onze kerk is ook net een gymzaal en geen klassiek gebouw dus dat werkt ook mee. Maar in het verleden vaker goede resultaten gehad met fullstacks. kleine combotjes enzo geven vaak meer herrie
    En het volume kan best een beetje open hoor Op grote podia sta ik vaak zachter dan in de gemeente...

Leuk rack Yoerie. Ik blij tegen je op zien wat dat betreft!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Nou, LordR heeft in ieder geval wel last van een Tyler Fetisch!

Standaard

Ik heb bepaald niet last van een gordijnenfetish... Jarenlang gedacht dat gordijnen bedoeld waren om je lul mee af te vegen.

Maar idd. het is een erg mooi rackje. De Tylers kunnen me visueel niet bekoren maar ze klinken en spelen ongetwijfeld te gek.
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

"Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

Master of Disaster

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    Mag ik uit de gordijntjes op de foto de conclusie trekken dat je nog bij je ouders woont? Of is die stijl in België momenteel helemaal de bom?
    Ben je gay of gewoon nichterig aangelegd, dat je nr de gordijnen kijkt??

De gordijnen hebben een akoestische bedoeling, ze dempen het hoog en de weerkaatsing van de sound op de venster. Aan de andere kant van de kamer staat onderstaand setje, dan kan je wel wat demping gebruiken

"I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

Standaard

Ga je MIJ nou betichten van nichterigheid? Het zijn JOUW gordijntjes!

https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

"Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

Senior Member

Standaard

Dinsdag even snel een plaatje geschoten met mn telefoon. Het is een work in progress, maar het klinkt al phenomenaal!

PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

Ik zag pas na enkele momenten dat het een zwartwit foto is, het lijkt er wel héél professioneel door xD.
    Mooi rackje, zal we flink zwaar zijn :P.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Ik zag pas na enkele momenten dat het een zwartwit foto is, het lijkt er wel héél professioneel door xD.
    Mooi rackje, zal we flink zwaar zijn :P.
    Hahaha, ja, kwam ik zelf ook pas na een dag achter! Maar ben er erg blij mee. En ik ben geen mietje, maar voor mijn rugje til ik het wel met z'n tweeen ja
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten