zoals ik het lees is de één een bouwpakket en heeft hij de ander zelf gebouwd.
zoals ik het lees is de één een bouwpakket en heeft hij de ander zelf gebouwd.
Nou ja als je naar de foto's kijkt (headstock vorm bijv.) denk ik dat de ander toch ook een bouwpakket was. (al dan niet met eigen aanpassingen natuurlijk)
Het ging me er dus om dat hij het zo nadrukkelijk beweert.
ik snap je hoor, probeer alleen de gedachtegang van de verkoper te volgen.
Aha, nou je de verkoper probeert natuurlijk zijn waar zo goed mogelijk aan te prijzen![]()
http://link.marktplaats.nl/316780429
Is deze wel echt en wat is de waarde als die echt is?
niet echt of in ieder geval gedeeltelijk niet "echt" :de body + trem zijn in ieder geval import, de neck misschien usa
life sucks and then you die
Ik twijfel ook erg aan die jackson, kwam ook al eerder op marktplaats voorbij geloof ik, maargoed zal het voor je vragen op het JCF Online forum Geert..![]()
Ik denk niet dat het mogelijk is een licensed tremolo op een USA jackson te verkrijgen, maar na een swap zou het in theorie mogelijk zijn (je kunt zo'n jackson tremolo zonder problemen omwisselen met the real deal).
UPDATE:
Volgens iemand op het JCF forum betreft het een RR2, deze werden alleen gemaakt van 1996-1997.
"It's a Jackson RR2 in cobalt blue, usa made in 96/97 era."
"The specs are :
_poplar body
_bolt on mapple neck
_25,5" scale 22 frets
_JT 580 bridge
_Seymour duncan pick ups."
Als ik verder google op Jackson RR2 kom ik inderdaad diverse foto's ervan tegen. Poosje terug bood volgens mij dezelfde verkoper hem aan voor €800,- en nu staat ie op bieden. Ik zie amerikaanse verkopers er ook 800 dollar voor vragen. Ik denk persoonlijk dat je hem voor 500-600 kunt ophalen, aangezien hij hem nog steeds nergens kwijt kan voor een semi-redelijke prijs..![]()
Favorieten/bladwijzers