Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 19 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 188

Discussie: Bling King

  1. #131
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2005
    Locatie
    Voorthuizen
    Berichten
    817

    Standaard

    nice. prachtig mooi weer met bigsby. ben benieuwd naar live actie foto's.
    goeie spots er op en je hebt een discobal met snaren

  2. #132

    Standaard

    om maar in herhaling te vallen........MOOI!!!!!!

    tot in de puntjes af!

    ik maak een diepe buiging

    gr

    @je

  3. #133
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2003
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    2.309

    Standaard

    Erg blingie haha dat heb je mooi gemaakt. Vette stoel trouwens.

    Wordt de familie nog niet gek van al die Gutts in de kamer?

  4. #134
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    thx all!

    Zoals je op de laatste foto kan zien is het een tweelingbroer van de die bruine Thin King Deluxe (Bling King is slechts zijn roepnaam). Voelt ook exact hetzelfde aan, alleen is de hals een dunner profiel en maken de frontal inlays het toch gemakkelijker (dit weekend weer op een podium gestaan dat tussen de nummers volledig werd verduisterd, met enkel sidedots, blijft tricky).

    Een ding moet (misschien) nog gebeuren. Als ik de neckangle in de pocket iets aanpas, zou de brug minder hoog moeten komen. Ik wilde de brug wat hoger om voldoende hoek tehebben met de bigsby, maar momenteel is dat zelfs meer dan wat nodig is. Ik ga es kijken of ik kan wennen aan de hogere spanning die op de bigsby staat (want dat is het gevolg van een scherpere hoek). Blijft wel goed op stemming.

    tja, ik ben au fond helemaal geen blingmans, maar nu kan ik tegen eender welke blingfreak toch mooi mijn mannetje staan

    cheers, barno

  5. #135
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Locatie
    Kalmthout (België)
    Berichten
    1.129

    Standaard

    petje af barno! weer zeer mooi gemaakt, zeker als je bedenkt dat het de eerste keer met sparkles is. ik denk dat je alles al gehad hebt hé, solidbody, thinline, carved top, tele-style, les paul-style. ik vrees nu toch dat het hollowbody-verhaal (met sides buigen) aan de beurt is

    ik kijk alweer uit naar het volgende project

    grtz

  6. #136
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    32.826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    m





    Icequeen! Mooi!

  7. #137
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    wow, dat is er een voor in een kastje ...

    Over enkele tientallen jaren hangt die wel ergens in een hardrock café, of nog beter: een museum...

    Deze is zo hard over the top dat het een unicum is ...


    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  8. #138
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    Behalve voor een museum ook leuk voor bruiloften.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

  9. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijsberman Bekijk bericht
    Behalve voor een museum ook leuk voor bruiloften.
    Guttlin, voor al uw feesten en partijen.

  10. #140

    Standaard

    haha hij is inderdaad wel vet!
    Epiphone Les Paul Standard plus '07
    Ibanez GAX 70 '03
    Ibanez MC924 '85 Bas
    Marshall JCM 900

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top