Hoe je het ook draait of keert, ik vind het niet netjes overkomen van beide partijen. Maar Maxguitars had zeker niet zo moeten reageren, slecht humeur of niet....
Hoe je het ook draait of keert, ik vind het niet netjes overkomen van beide partijen. Maar Maxguitars had zeker niet zo moeten reageren, slecht humeur of niet....
Ongeacht of je gelijk hebt of niet, die gast van Max Guitars is een ongelofelijke drol.
Hij is immers geen grote moeite om normaal te zeggen of die korting ook van toepassing is op die cab? En als ie niet weet wat er op zijn eigen site staat is het een nog grotere drol.
Beste Mitch,
Ik was gewoon verbaasd over de reactie, en de vraag was "wat gaat hier mis"? Dan kan idd ook mijn gedrag zijn. Das wat anders dan mn gelijk willen halen.
De post gaat ook over sites, en m n overige ervaringen met Rockpalace zijn niet slecht.
Misschien dat zelfs een moderator soms chagrijnig achter zn scherm zit?
Van mij krijg je geen gelijk en je stelt dat ik je post niet goed gelezen heb en insinueert dat ik chagrijnig ben en AART, die jou wel gelijk geeft, krijgt een positieve reactie.
Misschien niet bewust, maar je insteek lijkt me duidelijk. Ik denk dat je wel degelijk je gelijk wil halen.
Ik ben nog even naar de site gegaan en kon er nu niets meer van terug vinden trouwens. Misschien dus toch een fout geweest?
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Via Google cache kom je er nog wel:
Weet niet of deze link werkt:
http://209.85.229.132/search?q=cache...ient=firefox-a
"all Koch products must go!!!! some new and demo's left! now 35% discount on retailpricing! amp and cab covers available at mimimal prices! no trades! "
Let op: er staat 35% on retailpricing. Dat is dus ook een addertje onder het gras. Misschien zijn dit de normale Max prijzen.
Verder is Max een prima zaak hoor. Misschien had de CEO last van een jetlag, want hij was bij de NAMM geweest (23 graden en een zonnetje in california)
Bellen was idd beter geweest.
Tja, gewoon ff scheef gegaan.
Al leg ik persoonlijk toch vrij snel de verantwoordelijkheid voor het fout gaan bij dit soort communicatie bij de zaak. Als professional behoor je dan de nadelen en mogelijke probleempjes bij die wijze van communiceren te snappen en daar juist snel de angel uit te kunnen halen. Anders wordt 't nogal gemakkelijk om mensen met een vraag als zeurpiet neer te zetten...
... maar ik weet tegelijk niet of ik zelf op een brakke ochtend een klant nog te woord zal staan, die direct met "een man een man, een woord een woord" aan komt zakken. Dan weet ik wellicht ook nog wel een concurrent die ik de klandizie gun .
Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
https://alpha-robot.nl
thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)
Precies. Volstrekt belachelijke reactie van Max imo. Je hoort je gewoon professioneel te gedragen. "Beste klant, er zal wel sprake zijn van een misverstand bla bla..". Dan ga je je frustratie maar ff uitten door een doos in elkaar te schoppen in het magazijn of zo.
Ik merk zelf ook dat, zeker via de mail en de online shop, dat het er erg druk is. Het duurt lang voor een reactie. Ik vind zeker de aanzet van de topicstarter een beetje verkeerd en dan heeft max guitar net niet de professionaliteit om daar netjes mee om te gaan.
Favorieten/bladwijzers