Ik heb nog 2 ouwe Crunchy PAF's, staan niet meer in de lijst geloof ik. had ik eerst met de gouden kapjes erom op een Richwood LP. Klonk clean erg lekker voor jazz en blues (Peter Green!) maar voor rock een beetje slap.
Ik heb nu de kapjes eromweg gesmolten (goed gewaxpot, veel kaarsvet...) en in een heel andere gitaar gezet qua houtsoorten. Ze BRULLEN nu echt, niet te geloven.
Kortom het is een hele keten van oorzaken en gevolgen. Ik ben na 30 jaar nog steeds niet uitgeleerd![]()
Ik ga mn nieuwe little puncher tele pickup morgen testen tijdens repeteren![]()
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Lekker fel en enorm groot display waar je duidelijk kunt zien welke snaar je stemt. Bovendien kun je hem instellen op 3 standen flat en kun je hem instellen van 440 tot 449Hz.
Het blijft alleen lastig dat die tuners altijd stroom vreten, zelfs al staat ie uit.
Betekent dat als je hem standaard aangesloten hebt tijdens het spelen, je hem aan een adapter zult moeten hangen anders is ie leeg. Gelukkig valt dan niet je geluid weg (true bypass in tegenstelling tot een waardeloze Behringer tuner die ik ook heb).
Ik heb vandaag mijn pickups, slagplaat en de hele meuk binnen.
Op de "Customs declaration" staat netjes "Repair parts" met een value van $ 15,-. Gelukkig weten wij wel, dat het ietsje meer waard was!![]()
[*]Fender Stratocaster Elite Deluxe & Squier Stratocaster[*]Boss GT-Pro preamp & Roland FC-300 footcontroller[*]Marshall 9100 power amp & Marshall 1936 cabinet
Heb onlangs een richwood les paul overgenomen met een GFS "Hot PAF" in de brugpositie. Heeft naar mijn idee een gigantisch hoge output, hoger dan een bareknuckle warpig in een andere gitaar van mij. Vet!
Lefty Bach Explorer
Lefty Indie IPR Solid
Lefty Hohner ST-57
Lefty Alhambra NW-3
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Bump? +12345678
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
een vriend van me heeft een setje lil punchers in zijn tele.. klinkt goed.. vol, maar als een hete tele![]()
...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.
Favorieten/bladwijzers