Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Standaard Alle fans van GnR & Led zeppelin!

Deze man hier:

http://www.youtube.com/user/gewerh44

Heeft een paar nummers, alle tabs zijn precies goed.

Ikzelf heb gisteren voor een klein bedrag the godfather theme gekocht,
    van zijn site:

http://www.myspace.com/gewerh44

Je kan songs ook requesten, en nee hij kopieert het niet direct van internet naar jouw toe =)

Een tip gewoon

Banned

Standaard

Goeie tip!! Ik heb alleen zelf liedjes uit leren zoeken.. Wat moet ik nu doen!??

Standaard

Tsja, je kan altijd rondklooien op www.ultimate-guitar.com maar de tabs zijn nooit 100%, misschien moet je iemand anders vinden voor uw tabs

Standaard

Je kunt ook gewoon eigen interpretaties maken van liedjes, daar ooit aan gedacht? Is veel leuker naar mijn mening
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    7 snaren is zoooo uit. Moet je luit gaan spelen. Heb je er 18, dat is pas metal.
    ... yeeeaaaahhh

Standaard

Yeah, maar als je de song precies goed wilt dan helpt ultimate guitar niet want het niet 100% correct, daarom moet je naar mensen zoeken die de juiste tabs verkopen, toevallig heb ik deze man gevonden

Banned

Music

Ahum... Wat ik probeerde te zeggen... Of dus gewoon zelf leren die akkoorden uit te zoeken, is vrij makkelijk. Ik geef o.a. les aan een mevrouwtje van 12 jaar oud, en haar lukt t nu na 1,5 jaar ook al vrij aardig hoor.

D.

Senior Member

Standaard

100% correct volgens wie? De tablatuurboeken die je ook in de winkels kunt kopen (of illegaal kunt downloaden)? En alsof Jimmy Page of Slash zelf nog weten wat 100% correct is na de nodige intoxicaties

Senior Member

Standaard

Haha, rolf

Zelf speel ik niet zo lang, maar ik merk wel dat mijn gehoor zich ontwikkeld, in het herkennen van melodieën en ritmes. Eerst dacht ik dat ik hopeloos was, maar langzaam maar zeker begin ik steeds meer dingen een plek te kunnen geven. Of soms weet ik niet precies waar op de hals, maar heb ik wel een idee van de technieken die er gebruikt worden.
    FLICKR

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    En voor metuhl heb je toch minstens 100watt en 3 kanalen nodig en een hoop desoriëntatiependalen ?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door /Slash Bekijk bericht
    Tsja, je kan altijd rondklooien op www.ultimate-guitar.com maar de tabs zijn nooit 100%, misschien moet je iemand anders vinden voor uw tabs
    Er zijn er ook genoeg die deze 'gekochte en dus correcte' tablatuur gewoon op UG gooien hoor.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snijdie Bekijk bericht
    Haha, rolf

Zelf speel ik niet zo lang, maar ik merk wel dat mijn gehoor zich ontwikkeld, in het herkennen van melodieën en ritmes. Eerst dacht ik dat ik hopeloos was, maar langzaam maar zeker begin ik steeds meer dingen een plek te kunnen geven. Of soms weet ik niet precies waar op de hals, maar heb ik wel een idee van de technieken die er gebruikt worden.
    +10, dat merk ik ook de laatste tijd Dat je zo opeens een idee hebt hoe je iets wat je hoort moet spelen, heerlijk voelt dat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    7 snaren is zoooo uit. Moet je luit gaan spelen. Heb je er 18, dat is pas metal.
    ... yeeeaaaahhh

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten