Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 947 van 1214 EersteEerste ... 4478478979379459469479489499579971047 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.461 t/m 9.470 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Vintage Distortion aan de kleur te zien denk ik.
    Klopt ja. Inmiddels weer verkocht... De KOT is toch wel een paar klasses beter. Die tc is trouwens een van de meest strakke distortions die ik heb gehad. Uitproberen waard mocht iemand zo iets zoeken

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    Als jij nog wat op die verhoging gaat plaatsen ga jij die koffer moelijk dicht krijgen. Je hebt nog geen 4 centimeter over boven op. Of heb ik dat mis
    Hoop van harte dat je daar rekening mee hebt gehouden.
    Verder mooie cleane look, maar dat is tijdelijk ...
    Daar is rekening mee gehouden. Oorspronkelijk (week 1) stonden de Carbon Copy en de Z-4 footswitch daar, maar die staan nu beneden om wat minder kabelrommel te hebben. Er kunnen dus zeker nog pedalen op de verhoging!
    Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
    Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
    Stoomboot - Groupies

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Nieuw:
    - Boss DD-5
    - PéTap Tempo.

En mocht ik niet op de mesa spelen kan ik de controller weg halen en daar een Crunchbox + H.A. OCD + SHO daar neer zetten!
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Ik heb de boel bij mij een paar weken terug weer eens helemaal omgegooid (vooral de wahwah eraf en alles wat ik wel gebruik erop), maar ik heb voor het optreden met m'n coverband het meeste eraf gehaald. Leuk werkje. Nu staan m'n tuner, wahwah, lpb-1, blackstar, rat en dd7 erop.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik heb de boel bij mij een paar weken terug weer eens helemaal omgegooid (vooral de wahwah eraf ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Nu staan m'n tuner, wahwah, lpb-1, blackstar, rat en dd7 erop.
    ??? hoe zit het nu met die wah????

Senior Member

Standaard

Bij mij is de Tap Tempo (D_H!) ook nieuw; die DD-5 blijft toch 'n waardevol apparaat; hoewel ik 't toch sterk betreur dat ik de stereo-out als fx-loop heb laten modden (een functie die ik welgeteld 1x in 5 jaar gebruikt heb voor 'chorus modulated delay'....); terug-modden schijnt nogal rot te zijn..

Arion/DD-5 combi is toch 'n niet te versmaden optie voor mij.. (hoewel ik de Arion minder vaak als 'always-on' heb, maar echt als 'effect'...)
    Roto-Machine voldoet prima voor thuis en soms live; plek tussen de 4 linker pedalen zou genoeg moeten zijn voor 'n evt. Catalinbread Ottava Magus..

Danelectro CTO-1 doet wat 'ie moet doen; lekkere boost en beetje 'donkere' drive voor bluesy stuff.. Geen idee of hij als zo'n 'Paul-pedaal' klinkt, maar voor mijn doeleinden heb ik 'n lekker drive'je, dat nog TB is ook, en amper 30 euro gekost heeft (nieuw!).

tussen Arion en DD-5 loopt 'n lange kabel, om eventueel een volumepedaal 'tussen' te plaatsen (delay achter volume/chorus ervoor voor swell-effecten..)

en mijn jazz-combo/big-band board (Hardwire Tuner is er om grootte af te passen van Hardwire Reverb die eraan komt..):

vorige versies:

vorige versie:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenSchaaf Bekijk bericht
    Nieuw:
    - Boss DD-5
    - PéTap Tempo.

En mocht ik niet op de mesa spelen kan ik de controller weg halen en daar een Crunchbox + H.A. OCD + SHO daar neer zetten!
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Heey!

Ik heb nog even wat veranderd aan de mijne:

Ik gebruik nu niet de loopbox meer, met name ivm. tonesuck. De volgorde is nu: Wah - Box of Rock - Barber LTD - Boss CE-3 - Analog delay DM-2 & ik heb mn amp switch erop gemaakt.

En dit is mijn simpele, maar selectief gekozen setup en toch veelzeidig:

Board met originele Fender Hot Rod Deluxe en een PRS SE Custom.

Groet van Erik.

Senior Member

Standaard

Mooie boards heren!

Nitefly7, wat is dat voor een MXR pedaal? Volgens mij ken ik deze Phaser versie niet?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

ik heb niet goed gelezen of het klittenband verhaal al was opgelost!! maar ik heb bij conrad 10m besteld voor 20 euro.... hier heb je m(i)eters lang plakplezier aan!! nadeel is dat je wel veel haakjes-band over houd...
    te veel om onder je pedalen te plakken...voor de komende 5 jaar!
    hier!!! heb je mijn handtekening.......

Senior Member

Standaard

@ Nitefly: Wat is die Sonic Dist voor pedaal en waar gebruik je 'm voor?
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten