Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
Stoomboot - Groupies
Nieuw:
- Boss DD-5
- PéTap Tempo.
En mocht ik niet op de mesa spelen kan ik de controller weg halen en daar een Crunchbox + H.A. OCD + SHO daar neer zetten!![]()
----
// City Of Life //
Ik heb de boel bij mij een paar weken terug weer eens helemaal omgegooid (vooral de wahwah eraf en alles wat ik wel gebruik erop), maar ik heb voor het optreden met m'n coverband het meeste eraf gehaald. Leuk werkje. Nu staan m'n tuner, wahwah, lpb-1, blackstar, rat en dd7 erop.
Bij mij is de Tap Tempo (D_H!) ook nieuw; die DD-5 blijft toch 'n waardevol apparaat; hoewel ik 't toch sterk betreur dat ik de stereo-out als fx-loop heb laten modden (een functie die ik welgeteld 1x in 5 jaar gebruikt heb voor 'chorus modulated delay'....); terug-modden schijnt nogal rot te zijn..
Arion/DD-5 combi is toch 'n niet te versmaden optie voor mij.. (hoewel ik de Arion minder vaak als 'always-on' heb, maar echt als 'effect'...)
Roto-Machine voldoet prima voor thuis en soms live; plek tussen de 4 linker pedalen zou genoeg moeten zijn voor 'n evt. Catalinbread Ottava Magus..
Danelectro CTO-1 doet wat 'ie moet doen; lekkere boost en beetje 'donkere' drive voor bluesy stuff.. Geen idee of hij als zo'n 'Paul-pedaal' klinkt, maar voor mijn doeleinden heb ik 'n lekker drive'je, dat nog TB is ook, en amper 30 euro gekost heeft (nieuw!).
tussen Arion en DD-5 loopt 'n lange kabel, om eventueel een volumepedaal 'tussen' te plaatsen (delay achter volume/chorus ervoor voor swell-effecten..)
en mijn jazz-combo/big-band board (Hardwire Tuner is er om grootte af te passen van Hardwire Reverb die eraan komt..):
vorige versies:
vorige versie:
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Heey!
Ik heb nog even wat veranderd aan de mijne:
Ik gebruik nu niet de loopbox meer, met name ivm. tonesuck. De volgorde is nu: Wah - Box of Rock - Barber LTD - Boss CE-3 - Analog delay DM-2 & ik heb mn amp switch erop gemaakt.
En dit is mijn simpele, maar selectief gekozen setup en toch veelzeidig:
Board met originele Fender Hot Rod Deluxe en een PRS SE Custom.
Groet van Erik.
ik heb niet goed gelezen of het klittenband verhaal al was opgelost!! maar ik heb bij conrad 10m besteld voor 20 euro.... hier heb je m(i)eters lang plakplezier aan!! nadeel is dat je wel veel haakjes-band over houd...
te veel om onder je pedalen te plakken...voor de komende 5 jaar!
hier!!!heb je mijn handtekening.......
@ Nitefly: Wat is die Sonic Dist voor pedaal en waar gebruik je 'm voor?
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Favorieten/bladwijzers