Ik kijk nu trouwens goed naar het plaatje, maar volgens mij is het niet de V2, want bij mij zit er volgens mij toch echt een andere switch onder.
Ik kijk nu trouwens goed naar het plaatje, maar volgens mij is het niet de V2, want bij mij zit er volgens mij toch echt een andere switch onder.
Nee.
Hij zit met een ander type moer vast.
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
Wel de V2 dus? Want het lijkt me sterk dat die met variërende moertjes word gefabriceerd? Doet er verder ook niet toeMaar dan ga ik het maar wagen om er wat aan te sleutelen.. Niet dat ik twee linker handen heb, maar ben wel graag voorzichtig met dingen die ik net nieuw heb.
Ik heb 'm nu bijna een week, maar het is voor mij een beetje een tegenvaller... om 3 dingen, de switch, gigantische volume boost en de bypass is om te huilen, ik meen zelfs verschil te horen wanneer die omhoog of omlaag staat (in bypass). Hoe duur is een servicebeurt bij de legendarische D_H?
Stuur 'm een PM/email....![]()
Ikde volume-boost van de WH10.
Het ding geeft, vooral op een scheurkanaal/overstuurde amp een tubescreamer-achtig effect, en wordt heerlijk fel.
Vroeger (begin jaren 90) gebruikte ik de WH10 op die manier voor metal.
Als ik dan ook nog m'n, inmiddels verkochte Ibanez Overdrive II erbij aanzette, was het helemaal feest, dat suisde als een gek, maar ik had wel lekker veel gain met m'n JMP'tje destijds.![]()
Ik heb net m'n nieuwe WH-10 van z'n garantie ontdaan
Stukje behuizing weggerost, 3PDT er in en volumeboost verholpen.
En wat blijkt nu: ik mis de boost
Misschien boostte hij origineel net iets te veel, maar unity gain is ook weer zo saai. Zodra ik weer eens tijd heb zal ik wat verschillende waardes uit gaan proberen voor R11.
@D_H: Hartstikke bedankt voor het schema en het aanwijzen van het boost weerstandje!Ik heb misschien binnenkort nog een (slecht) betaald klusje voor je als bedankje!
@David1223: Ja, die mod instructie klopt...
Favorieten/bladwijzers