Oorspronkelijk geplaatst door
Resonare
Ik kreeg vandaag weer pakketje binnen.
1. Ik had curved pickupringen bestelt en ik krijg rechte... kan ik godverdomme weer niets met mijn LP doen...
2. Die witte GFS kabel met gouden plug is echt HEEL goed qua kwaliteit en bouw e.d. Hij werkt echt als een zonnetje en volgens mij krijgt een olifant hem nog niet kapot. Er zit een koperkabel binnenin met daaromheen een kunststof laag, daaromheen een rubberen laag met gevlochten metaal eromheen en daaromheen zit een dikke rubberen laag. De plug is heel erg stevig, niet kapot te krijgen. Mocht je ooit nog gitaar willen spelen door een rivier heen ofzo, hij is waterdicht

.
3. Die groene en oranje patchkabels vind ik niet zo super om eerlijk te zijn. Zijn gewoon normale standaard pluggen en is verder eigenlijk niets speciaals. Als je goedkope enigszins goede patchkabels wil zijn ze prima (sowieso beter dan die aller goedkoopste dingen enzo) maar ik ben hier niet zo positief over.
4. Zitten ook 2 Power Rails bij, die ga ik in een Ibanez RG320 bouwen met coilsplit, kijken hoe dat gaat klinken

.
5. Die penciltips (voor soldeerbout) zijn echt goed, helemaal die met brede kop is ideaal voor potmeters e.d.
Dit waren mijn tussentijdse ervaringen weer. Ik heb over die pickupringen een mail gestuurd, ik wil eigenlijk gewoon nieuwe hebben ofzo... Heb er 1 week op gewacht en daarvoor al 2 (op de pickups zelf) dus vind het nu wel irritant worden.
Favorieten/bladwijzers