Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 368 van 622 EersteEerste ... 268318358366367368369370378418468 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.671 t/m 3.680 van 6220
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dat vind ik nog wel meevallen. Ik vind het zelf veel erger dat er geen enkele middelste pickup recht geplaatst is. Ze zitten allemaal of niet in het midden of gewoon scheef.

(En ik hou niet zo van bling-bling gitaren )
    overdrijven is een kunst alleen bij de eerste koa zitten ze niet helemaal recht, en dat is 'battle damage'. door de jaren heen pickups erop, eraf, heen en weer goochelen tussen setups, zijn de gaatjes wat uit gaan lubberen. Maar daar ga ik binnenkort nog eens naar kijken, bij de anderen zitten ze netjes recht hoor; gezichtsbedrog speelt je parten. (en bij de paarse quilt zaten ze niet vast geschroefd, op die foto).

Bolt on... tja, vaak doet men alsof het minderwaardig is, maar ik vind het prettiger dan verlijmd, althans, de 'gibson'manier. Crimson's wijze is natuurlijk compleet anders, dat is neckthru. Maar de bolt on van warmoth heeft meer hout-op-hout contact, is een strakkere joint, en het speelt lekkerder.

Dat het blingblinggitaren zijn: waarom? tis alleen maar gouden hardware, en her en der wat extravagante inleg en gewoon vooral: mooi hout. meer niet. M'n quilttops: idem dito. tis gewoon een natuurproduct wat een kleurtje heeft gekregen; is 't daarom minder of direct blingbling? Ik vind van niet

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    alleen maar gouden hardware, en her en der wat extravagante inleg en gewoon vooral: mooi hout.
    bling bling dus

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fredjuh Bekijk bericht
    Mijn Hagstrom Super Swede. Hele fijne gitaar voor een fijn prijsje!
    ik ben niet zo'n LP man, maar hoort ietwat LP freak hier niet te zeggen: geweldig mooi? Ik vind'm dat zeker

Senior Member

Standaard

Hier dan nog 1x niet alleen maar mijn gitaar, maar ook een foto van mij erbij

-Epiphone Les Paul Standard Plus Top (Transparant Blue)
    -Roland Micro Cube
    -Boss DS-2 TurboDistortion pedal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dat vind ik nog wel meevallen. Ik vind het zelf veel erger dat er geen enkele middelste pickup recht geplaatst is. Ze zitten allemaal of niet in het midden of gewoon scheef.
    Naast dat het zeker een indrukwekkende collectie is, vind ik dat ook jammer.
    Orpheo, ik zou daar idd nog wat tijd aan besteden.

Verder wel heel gaaf de diversiteit van materialen en Pick-ups...
    Ben idd benieuwd wat je Favo Solid Body is. De handbuild semi hollow body is different cake... maar zeker heel mooi.
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berkayb Bekijk bericht
    Hier dan nog 1x niet alleen maar mijn gitaar, maar ook een foto van mij erbij
    Ik verwijs je even naar het schaamteloze post foto's van jezelf-topic.
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...18765&page=587
    geintje hoor.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Naast dat het zeker een indrukwekkende collectie is, vind ik dat ook jammer.
    Orpheo, ik zou daar idd nog wat tijd aan besteden.
    zie voorgaande post. op 1 foto gezichtsbedrog,op de ander zaten de pickups (nog) niet vast.

Verder wel heel gaaf de diversiteit van materialen en Pick-ups...
    Ben idd benieuwd wat je Favo Solid Body is. De handbuild semi hollow body is different cake... maar zeker heel mooi.
    mijn favo solidbody? de les paul nee serieus; ik kan niet kiezen. de semihollow 'voelt' als een solidbody, en feedbackt ook net zo erg (niet dus), ook al sta ik voor m'n engl als ie vol staat te blazen. tis natuurlijk wel de TONE van een semi!

De favo solid...poeh. nogmaals, goede vraag ik denk de 4 die ik als eerste heb gepost, en de 2 paarse les pauls met trem. die 2 hebben iets, wat de anderen niet hebben (en ik doel NIET op de trem, grapjassen!). Ik denk dat 't komt door de dikke halzen. de gitaren met de superdikke halzen zijn mijn favoriet. grijp altijd naar die gitaren, en de andere gitaren (blauw, groen, tobacco en fireburst) minder. niet omdat ze niet goed zijn, verre van joh. maar die anderen,met de dikke halzen, hebben een streepje voor. t speelt wat lekkerder, wat dikkere frets, iets meer massa, dus 't ligt iets lekkerder om m'n schouders, iets meer mogelijkheden qua tone en 'vibe'.

momenteel speel ik heel veel met, wat ik de koa mk2 noem (het was mijn tweede koa LP, vandaar). die ene met qtuners. die gitaar is nu net klaar van de 'revisie', en speelt en klinkt enorm strak, brullend, lekker vet in 't laag en gedefinieerd. De walnoot LP is daar dan echt de tegenhanger van. nog steeds strak en brullend, maar veel minder vet; veel feller, agressiever, meer hoog en midhoog. De purpleheart vind ik ook nog steeds super, en zit precies tussen die 2 in. gaat van heel vet tot heel fel. De koa1, met de kahler, zit in hetzelfde spectrum als die purpleheart, alleen dan met een iets meer 'vintage' karakter denk ik, maar dat ram ik er nog wel eens uit (iets met alnico8 of alnico9 bars, of zoiets... )

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fredjuh Bekijk bericht
    bling bling dus
    neuh, dit is pas een 'bling bling' les paul:

Beetje goud, mooi hout, 3 pickups, en men gaat gelijk zeiken dat 't blingbling is.

dit is pas blingbling:

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    neuh, dit is pas een 'bling bling' les paul:

Ik vind het gek dat een een signature heeft gekregen van gibson, heeft toch nooit goed verkocht?

Enkel succes met the darkness en nu ... eerlijk gezegd verdient hij het niet maar goed, iemand die zich bewezen heeft zoals bv. slash/jimmy page/... wel
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Ik vind het gek dat een een signature heeft gekregen van gibson, heeft toch nooit goed verkocht?

Enkel succes met the darkness en nu ... eerlijk gezegd verdient hij het niet maar goed, iemand die zich bewezen heeft zoals bv. slash/jimmy page/... wel
    het was een serie van 10 stuks, waarvan Justin er zelf 3 of 4 gekocht heeft. de overige 6 a 7 waren binnen een dag verkocht. Toen de gitaar uitkwam was the Darkness op hun toppunt van hun roem, en ja, dan verkoopt 't wel.

Imho moet iemand als Slash zich nog steeds, iedere dag,keer op keer bewijzen, en Page als GITARIST ook. als producent en plateninspeler heeft ie z'n sporen zeker verdiend, maar on stage speelt ie soms zo belabberd slecht. in techniek en tone. Justin Hawkins is imho, veel stabieler,zelfs toen ie 10 gram coke per dag erdoorheen joeg.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten