Luke zei dat ie gemakkelijk met alle papiertjes, teksten, krabbels en foto's een kunstboek in elkaar kon zetten. We zijn allebei het type van uitleggen en schetsen tegelijk en praten bovendien graag, lang & veel naast het drinken.
Ik heb nog een aantal punten laten vallen, het werd te gecompliceerd. Een daarvan was bijvoorbeeld de slagplaat. Die wilde ik als een silver Gretsch pickguard. Dat is niet los te krijgen. Ik had bedacht een alluminium ondergrond met zwart CARMALITA (de naam) er op, daarboven een plexiglas top met daarin, a la Gretsch, het RebelRelic logo gegraveerd. Dat plexiglas moet dan ook weer er uit zien als een dikke laklaag... En zo waren er nog een paar dingen maar het was te omslachtig of ging te lang duren.
De Carmalita heeft haar eigen strap, gemaakt door Claudia Pagelli. Uitgangspunt was een screenshot van de openingsscene van Rodriquez's El Mariachi en dat gecombineerd met afbeeldingen van de holy virgin of Guadalupe. Claudia heeft een hel of a job gedaan, ze is bovendien een very nice and funny lady die de ironie begreep.
Het was een mooi project en on top of that een prachtige gitaar die praktisch en bruikbaar is voor wat ik doe.
![]()
Favorieten/bladwijzers