Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 228 van 441 EersteEerste ... 128178218226227228229230238278328 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.271 t/m 2.280 van 4401

Discussie: Post je stack

Standaard

Nee, niks aan. Maargoed, even serieus: het enige nadeel vind ik dat ie niet te tillen is,
    maar dat zal bij elke 4*12 een beetje gelden. Ik heb er 2 G12M's boven in zitten en 2 V30's onder.

Standaard

ik was niet zo gek van mijn bogner 4 x 12, klonk me wat wollig.

Standaard

Voor mij is het altijd de som der delen. Met mijn 2203 is ie net aan de (te) scherpe kant,
    wat in een grote live band dan weer wordt opgelost maar vaak in kleine bezettingen te fel is. Met mijn Hook is ie met m'n Ibanez & PRS perfect in balans. Met een Bogner XTC was het helemaal niks, in ieder geval niet voor mijn oren.

Terugkomend op de vraag "is dat wat, die cab"; ligt maar aan wat je er op zet, wat je daar in prikt en wat je mooi vind.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pol Bekijk bericht
    ik was niet zo gek van mijn bogner 4 x 12, klonk me wat wollig.
    Vind ik ook, voor clean wel lekker maar voor een wat fellere gedefinieerde scheur niet. Wel een goede cab hangt van de muziekstijl af.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluesbreaker Bekijk bericht
    Nee, niks aan. Maargoed, even serieus: het enige nadeel vind ik dat ie niet te tillen is,
    maar dat zal bij elke 4*12 een beetje gelden. Ik heb er 2 G12M's boven in zitten en 2 V30's onder.
    Hoe klinkt die combi? Hoor je g12m's een beetje?

Standaard

Geen idee, ik gebruik hem alleen live. Heb op de 12 M's een MD421 en op de V30's een SM57. Deze laat ik wat spreiden L/R en in balans brengen op de FOH. Op de monitoren laat ik ze ongeveer even hard terugkomen. Ik denk dat de V30's harder zullen zijn an sich, maar het verschil laat ik bijsturen.

Voorheen had ik alleen de SM57, wat ook erg lekker klonk. Maar met 2 mics en 2 speakertypes kun je eigenlijk alles in het spectrum wel zo ongeveer vullen.
    Laatst gewijzigd door Mr.Bluesbreaker; 28 januari 2010 om 17:32

Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorikjet Bekijk bericht
    ik had paar weekjes terug ook fototje van me amps gemaakt... wat nog ontbreekt zijn 2 kleine vox oefen versterkertjes, maar die zijn niet noemenswaardig (toch gedaan dus :P)

vind de fender amp steeds minder goed itt de orange die ik steeds beter vind gaan klinken..! misschien dat die dus de deur uit gaat, een keertje..
    Heej...is die rockerverb de 50 of de 100 watter...
    Zelf heb ik de 100 in het zwart....die gaat nooooit meer de deur uit!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    zou in ieder geval geen laney GS412 cab kopen. Die vond ik ontzettend schel klinken, maar dat ligt misschien aan de seventy 80 speakers dat weet ik niet.
    De Seventy 80 is zo'n beetje de meest lineaire/vlakke Celestion speaker die er is, ze worden alleen rommelig en schreeuwerig op hogere volumes.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard M'n stack.

Senior Member

Standaard

Mijn respect voor je gaat omhoog, een echte stack, Blackouts in een Gibbie en een nog mooiere stack van het beste bier
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten