Nee, niks aan. Maargoed, even serieus: het enige nadeel vind ik dat ie niet te tillen is,
maar dat zal bij elke 4*12 een beetje gelden. Ik heb er 2 G12M's boven in zitten en 2 V30's onder.
Nee, niks aan. Maargoed, even serieus: het enige nadeel vind ik dat ie niet te tillen is,
maar dat zal bij elke 4*12 een beetje gelden. Ik heb er 2 G12M's boven in zitten en 2 V30's onder.
ik was niet zo gek van mijn bogner 4 x 12, klonk me wat wollig.
Voor mij is het altijd de som der delen. Met mijn 2203 is ie net aan de (te) scherpe kant,
wat in een grote live band dan weer wordt opgelost maar vaak in kleine bezettingen te fel is. Met mijn Hook is ie met m'n Ibanez & PRS perfect in balans. Met een Bogner XTC was het helemaal niks, in ieder geval niet voor mijn oren.
Terugkomend op de vraag "is dat wat, die cab"; ligt maar aan wat je er op zet, wat je daar in prikt en wat je mooi vind.
Geen idee, ik gebruik hem alleen live. Heb op de 12 M's een MD421 en op de V30's een SM57. Deze laat ik wat spreiden L/R en in balans brengen op de FOH. Op de monitoren laat ik ze ongeveer even hard terugkomen. Ik denk dat de V30's harder zullen zijn an sich, maar het verschil laat ik bijsturen.
Voorheen had ik alleen de SM57, wat ook erg lekker klonk. Maar met 2 mics en 2 speakertypes kun je eigenlijk alles in het spectrum wel zo ongeveer vullen.
Laatst gewijzigd door Mr.Bluesbreaker; 28 januari 2010 om 17:32
Mijn respect voor je gaat omhoog, een echte stack, Blackouts in een Gibbie en een nog mooiere stack van het beste bier![]()
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Favorieten/bladwijzers